آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دوشنبه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از آغاز واکسیناسیون ۲۰ هزار راننده تاکسی از دوشنبه ۴ مرداد خبر داد و گفت: در فاز اول ۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می‌شوند و بعد از آن مابقی رانندگان واکسن دریافت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، محمد روشنی با اعلام خبر آغاز واکسیناسیون رانندگان تاکسی از دوشنبه هفته آتی گفت: بر اساس جلسه‌ای که با دکتر گویا از مدیران وزارت بهداشت داشتیم، مقرر شد که از روز دوشنبه هفته آتی فرایند واکسیناسیون رانندگان تاکسی آغاز شود.

وی با بیان این که در فاز اول ۲۰ هزار راننده تاکسی واکسینه می‌شوند و بعد از آن مابقی رانندگان واکسن دریافت می‌کنند افزود: بر اساس پروتکلی که تدوین کردیم، از آنجایی که افراد بالای ۶۰ سال تاکنون توسط خود وزارت بهداشت واکسن دریافت کردند ما در فاز اول رانندگان ۵۰ تا ۶۰ سال، بعد از آن ۴۰ تا ۵۰ سال و با همین ترتیب رانندگان دیگر را برای دریافت واکسن فراخوان می‌دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران تصریح کرد: البته مقرر شد فضا و تجهیزات فیزیکی برای تزریق واکسن را سازمان تاکسیرانی در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

منبع: ایسنا

کد خبر 509214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    خاک تو سر تاکسی رانی اسنپ به کل راننده هاش واکسن میزنه هنوز تاکسی رانی نگاه میکنه ببینه سن راننده رسیده یا نه توف تو سرتون