انتقال تجربیات شهرداری اصفهان به داکار

شهردار اصفهان گفت: در نشست مشترک با سفیر ایران در سنگال و سفیر سنگال در ایران، درباره طراحی و نامگذاری میدانی به نام اصفهان در شهر داکار کشور سنگال، خواهرخوانده نصف جهان گفت و گو شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"در نشست مشترک با سفیر ایران در سنگال و سفیر سنگال در ایران، درباره طراحی و نامگذاری میدانی به نام اصفهان در شهر داکار کشور سنگال، خواهرخوانده نصف جهان، گفتگو شد.
در طراحی این میدان، به مشترکات هویتی فرهنگی دو شهر توجه ویژه می‌شود.

انتقال تجربیات اصفهان به داکار در حوزه پسماند در قالب قرارداد BOT از دیگر محورهای مهم این جلسه بود.

این دیدار با دوازدهمین سال خواهرخواندگی اصفهان با شهر داکار و پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک اصفهان و سنگال همزمان شده بود.

"سالیو نیانگ دینگ"، سفیر سنگال در ایران در این جلسه از تجربه اولین سفرش به شهر اصفهان صحبت کرد و گفت: هرچه زودتر مقدمات اجرای میدانی به نام اصفهان در داکار را عملیاتی می‌کنیم.

سفیر سنگال که از مرکز پسماند شهرداری اصفهان بازدید کرده بود، همچنین اعلام کرد: از تجربیات اصفهان در حوزه پسماند بهره می‌بریم. از حوزه پسماند بازدید و پیشرفت‌های این حوزه در اصفهان را مشاهده کردم، موضوع پسماند و بازیافت مواد مختلف برای شهر داکار بسیار مهم و حیاتی است، با صحبت‌هایی که با شهردار داکار خواهم داشت از تجربیات شهرداری اصفهان در این حوزه در قالب قرارداد BOT بهره خواهیم برد. "

انتقال تجربیات شهرداری اصفهان به داکار کشور سنگال

کد خبر 509153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.