راه حل بیرمنگام برای جوانان بیکار که به خودکشی فکر می‌کنند

توسعه مرکز ملی دوچرخه سواری در منچستر، حمایت از جوانان بیرمنگامی، افتتاح شش پروژه در اوکلند، تست رایگان کرونا در لس آنجلس، طرح جدی شورا علیه دیوارنویسی در برایتون، مهم‌ترین عناوین این هفته بسته خبری پارلمان شهری جهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شورای شهر بیرمنگام در روزهای اخیر در راستای حمایت از جوانان آسیب دیده از شیوع کووید ۱۹ در این شهر طرحی را به تصویب رساند. در این خصوص شورا متعهد شده است که جوانان در بیرمنگام پس از دو برابر شدن نرخ بیکاری جوانان در طی شیوع بیماری کرونا، باید حمایت و در زمینه‌های اقتصادی و شغلی حمایت شوند.

شورای شهر بیرمنگام برای توسعه برنامه عملیاتی فوری ۱۰ ماده‌ای که هدف آن جلوگیری از «گروه در معرض آسیب» یعنی همین جوانان است دست به اقدامات جدیدی زده که در دراز مدت بر شغل و زندگی آنها آسیب وارد نشود.

در نظرسنجی که اخیراً شورای شهر از جوانان جویای کار انجام داده است بسیاری از آنان از مشکلات اقتصادی، چالش‌های بهداشت روان و ترس روزافزون برای آینده گفتند.

یکی از اعضای شورای شهر بیرمنگام در خصوص این طرح گفت: هنگامی که همه گیری کرونا در بیرمنگام رخ داد، بلافاصله مشخص شد که جوانان ما متحمل فشارهای اقتصادی می‌شوند. اخلال در آموزش و خدمات به معنای این بود که بسیاری از جوانان زندگی خود را به طور موقت متوقف کردند.

وی افزود: ما تلاش کردیم چالش‌ها را درک کنیم، بنابراین تقریباً با دو هزار جوان در سراسر شهر صحبت کردیم و پاسخ‌ها نشان داد که همه گیری بر همه جنبه‌های زندگی اکثر آنها تأثیر گذاشته است. برخی از جوانان خود را در مواجهه با بی‌خانمانی دیدند برخی دیگر گفتند که سلامت روان آنها تحت تأثیر قرار گرفته است و برخی به طرز غم انگیزی به ما می‌گویند که آنها در مقاطعی از زندگی به خودکشی فکر می‌کنند.

بیکاری جوانان بیرمنگام در طی همه گیر شدن کرونا از ۶.۳ درصد در فوریه ۲۰۲۰ به ۱۱.۶ درصد تا مارس ۲۰۲۱ به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. قرار است این طرح با ۱۰ اقدام اساسی برای مقابله با بحران‌های رو به رشد را در جوانان پیشگیری و اقدام کند که محورهای آن شامل کاهش هزینه حمل و نقل عمومی برای افراد ۱۶ تا ۱۸ سال، تغییر شکل خدمات مشاوره و راهنمایی شغلی، ایجاد یک فروشگاه در قالب یک مرکز آنلاین جهت نمایش فرصت‌های مختلف برای جوانان ۱۶ تا ۲۴ سال که به دنبال تجربه کار و فرصت‌های شغلی هستند، حمایت از سلامت روان جوانان و در نهایت ایجاد یک طرح جامع مربیگری در سطح شهر می‌شود.

راه حل بیرمنگام برای جوانان بیکار که به خودکشی فکر می‌کنند

منچستر؛ توسعه مرکز ملی دوچرخه سواری

شورای شهر منچستر با صدور اطلاعیه‌ای از توسعه مرکز ملی دوچرخه سواری این شهر خبر داد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: همزمان با شروع المپیک توکیو، قرار است با سرمایه گذاری ویژه‌ای مرکز ملی دوچرخه سواری شهر برای شهروندان و ورزشکاران این رشته تجهیز و توسعه داده شود.

دامنه کارها شامل تعویض کامل تمام خدمات مکانیکی، برقی و لوله کشی ساختمان از جمله روشنایی و تهویه است. نصب پمپ‌های حرارتی منبع هوا برای کربن‌زدایی از حرارت ساختمان، نوسازی کامل رختکن، ایجاد اتاق‌های جدید در فضای باز و جایگزینی مسیرها از اقدامات در دستور کار خواهد بود.

همچنین شاهد بهبود امکانات حضور تماشاگران برای کمک به ایمن سازی رویدادهای مهم، همراه با پیشرفت در امکانات دوچرخه سواری انگلیس مانند مرکز پشتیبانی عملکرد برای حمایت از این مرکز خواهد بود تا مرکز ملی دوچرخه سواری بتواند همچنان به پرورش استعدادهای برجسته جهان بپردازد.

بودجه این پروژه منوط به تصویب اجرایی و کامل شورا، ۲۶ میلیون پوند خواهد بود که بیشتر از طریق وام‌ها تأمین می‌شود، اما با دو هزار و ۱۴۵ میلیون پوند هزینه از بودجه دولت تأمین شده توسط شورا برای حمایت از اقدامات تأمین می‌شود.

در صورت تأیید این طرح از سوی تمام اعضای شورا، در روز چهارشنبه ۲۸ ژوئیه، پروژه مذکور در سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز و در اوایل سال ۲۰۲۳ تکمیل می‌شود.

راه حل بیرمنگام برای جوانان بیکار که به خودکشی فکر می‌کنند

اوکلند؛ افتتاح شش پروژه در شهر

با اعلام شورای شهر اوکلند شش پروژه در این شهر آماده بهره برداری و استفاده شهروندان است. در خصوص جزئیات این پروژه‌ها آمده است: شش پروژه تحویل شده نشان دهنده سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیون دلاری توسط حمل و نقل و شورای اوکلند است که ۴۲ میلیون دلار آن توسط دولت تأمین شده است.

فیل گاف شهردار اوکلند می‌گوید: این ۳۵۰ میلیون دلار برای ارتقای مرکز شهر اوکلند، یک کار در کلاس جهانی ایجاد کرده است که پر جنب و جوش، دوستانه، جذاب و قابل دسترسی است.

وی می‌گوید: این مکان‌ها برای لذت بردن از فضایی است که توسط ساختمان‌های میراثی شهر، پارک‌های منظره و فضاهای عمومی ایجاد شده و شهروندان می‌توانند خرید و صرف غذا را در محوطه‌های جدید تجربه کنند. ایجاد فضای جدید اسکله و میدان، اداره پست مرمت شده، پارک و منطقه فوق‌العاده گردشگری در شهر باعث می‌شود که آبنمای و مرکز شهر کاملاً در سطح جهانی باشد. مردم اوکلند و گردشگران از سراسر ایالات متحده به طور قطع از این پروژه لذت خواهند برد و هنگامی که مرزهای کشور دوباره باز شود، اوکلند از گردشگران سراسر جهان استقبال خواهد کرد.

راه حل بیرمنگام برای جوانان بیکار که به خودکشی فکر می‌کنند

لس‌آنجلس؛ تست رایگان کووید ۱۹ در شهر

با اعلام اریک گارستی رئیس شورای شهر لس‌آنجلس این شهر اولین شهر بزرگ آمریکا خواهد بود که آزمایش تست کووید ۱۹ در مقیاس گسترده و رایگان را به همه ساکنان ارائه می‌دهد، خواه علائم ویروس را تجربه کنند یا نکنند. این تست برای هر ساکن شهرستان لس‌آنجلس آزاد بوده و آزمایش آن در هشت مکان داخل شهر لس‌آنجلس انجام می‌شود.

وی گفت: تا زمانی که کووید ۱۹ شیوع می‌یابد، ما باید اقدامات مقابله‌ای خود را افزایش دهیم و از آنجا که این بیماری می‌تواند یک قاتل خاموش باشد با دقت ظرفیت آزمایش افراد بیشتری را ایجاد کرده‌ایم. هیچ کس نباید منتظر بماند یا دیگران را در معرض خطر قرار دهد. آنها را نباید به حال خود رها کرد بلکه باید برنامه‌ای برای تست سریع آنها ایجاد شود.

درگاه برخط که در آن زمان تست‌های کووید ۱۹ مشخص می‌شود، اکنون هر یک از ساکنان شهرستان لس‌آنجلس را قادر می‌سازد که نوبت یک آزمایش را برای خود تعیین کند، صرف نظر از این که علائم کرونا را نشان می‌دهد یا خیر. گفتنی است اولویت برای تست مشابه با افرادی که علائمی مانند تب، سرفه و تنگی نفس دارند داده می‌شود همچنین آزمایش برای متخصصان پزشکی و برخی دیگر از افراد خط مقدم مقابله با کرونا که به عنوان بخشی از وظایف شغلی خود با مردم تعامل دارند در اولویت است.

برنامه تست سریع کووید ۱۹ که با یک مرکز در سازمان آتش نشانی لس‌آنجلس آغاز شد و به هشت سایت در شهر و ۳۴ منطقه رسیده است فقط در بیش از یک ماه رشد چشمگیری داشته است. با همکاری دستگاه‌های دولتی و غیر انتفاعی شهر لس‌آنجلس، این برنامه از ۲۰ مارس در حال حاضر حدود ۱۴۰ هزار تست را به پایان رسانده است.

راه حل بیرمنگام برای جوانان بیکار که به خودکشی فکر می‌کنند

برایتون؛ طرح جدی شورا علیه دیوارنویسی

در طرح جدیدی که شورا اخیراً آن را تصویب کرده است مأموران منصوب مقامات شهری به همراه پلیس و ساکنان محلی علیه دیوارنویسی اقدام خواهند کرد.

طرح ضربتی ضد گرافیتی، روز دوشنبه (۱۹ ژوئیه) بخشی از اولین فعالیت در هفته ملی آگاهی از رفتار ضد اجتماعی انگلستان بود که از ۱۹ تا ۲۵ ژوئیه برگزار شد. در این طرح قرار است افسران پلیس و مأموران محیط زیست منصوب شورا به جامعه در مورد نحوه دیوارنگاری در منطقه و دیگر اقدامات نادرست در این زمینه شهروندان را آگاه کنند البته در این طرح مأموران محیط زیست و پلیس می‌توانند متخلفان را در صورتی که اجازه مالک دیوار یا خانه را نداشته باشد تا ۱۵۰ پوند جریمه کنند. دیوارنگاری شامل هر چیزی است که روی اموال عمومی یا خصوصی نوشته شده، پاشیده یا نقاشی شده باشد و انجام این کار بدون اجازه غیرقانونی است این در حالی است که طرح مذکور به دلیل ایجاد دیوار نوشته‌های نژادپرستانه در شهر و مواردی از این دست از سوی اعضای شورای شهر لحاظ شده و به نظر می‌رسد شورای شهر برایتون در این خصوص کاملاً جدی است.

کد خبر 509084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.