مشخصات لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو ZenBook+ قیمت

شرکت ایسوس در مراسم امسال کامپیوتکس ۲۰۱۹ که در شهر تایوان برگزار شد لپ تاپ زنبوک پرو Due که دارای دو نسخه است را معرفی کرد، این در حالی است که هنوز تاریخ عرضه زنبوک پرو Duo و قیمت زنبوک پرو مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لپ‌تاپ UX581GV یکی از باریک‌ترین لپ‌تاپ‌های زنبوک شرکت تایوانی ایسوس است که در انتهای سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و یکی از قوی‌ترین و زیباترین لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی حال حاضر بازار می‌باشد.

شرکت ایسوس با استفاده از فلز کیفیت دار در ساخت این لپ‌تاپ‌ها باعث شده تا در دسته بندی Ultra Book‌ها همواره رقیبی جدی برای دیگر شرکت‌های تولید کننده لپ‌تاپ به شمار رود و نسبت به سایر برندها، همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار بگیرد.

مشخصات لپ‌تاپ زنبوک پرو ZenBook

ایسوس قبل از این نیز علاقه خود را به نمایشگرهای دوگانه و بکارگیری آن‌ها در لپ‌تاپ‌هایش نشان داده بود به طوری که سال گذشته شاهد نسخه‌ای از این لپ‌تاپ بودیم که تاچ پد لپ‌تاپ نمایشگری را در دل خود جای داده بود، اما حالا شاهد نمایشگرهای بزرگ‌تری در بالای کیبورد لپ‌تاپ علاوه بر نمایشگر معمولی آن هستیم که نشان دهنده پیشرفت ایسوس در این زمینه است. لپ‌تاپ زنبوک پرو Due محصولی است که دارای بدنه آلومینیمی محکم بوده و با یک نمایشگر تقریباً بی‌حاشیه ۱۵.۶ اینچی همراه شده است.

مشخصات لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو ZenBook+ قیمت

نمایشگر لپ‌تاپ زنبوک پرو ZenBook

برجسته‌ترین ویژگی لپ‌تاپ زنبوک پرو Due نمایشگر دوم آن است. در واقع نمایشگر دوم این لپ‌تاپ ۱۴ اینچی است که در ارتباط با نمایشگر اصلی برای نمایش برنامه‌ها، ابزارها و دیگر کاربردها است که از نوع کاملاً تخت بوده، رزولوشن بالا با نرخ ابعاد ۳۲:۹ دارد و از نوع 4K است. این نمایشگر دقیقاً در بالای کیبورد قرار گرفته است.

ایسوس در بیانیه خود در زمان رونمایی از این لپ‌تاپ اعلام کرد نمایشگر دوم لپ‌تاپ زنبوک پرو Due می‌تواند به عنوان هر نمایشگر ثانویه دیگری در ویندوز برای نمایش محتوای بصری و دیداری مورد استفاده قرار بگیرد همچنین کاربران می‌توانند برای صرفه‌جویی در زمان از این نمایشگر برای دسترسی سریع‌تر به محتویات استفاده کنند به عنوان مثال در نمایشی که ایسوس نشان داد یک سایت سفر در نمایشگر اصلی نشان داده می‌شود که نقشه و تقویم آن را می‌توانستیم در نمایشگر ثانویه مشاهده کنیم.

مشخصات لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو ZenBook+ قیمت

قدرت لپ‌تاپ زنبوک پرو ZenBook

لپ‌تاپ لپ‌تاپ زنبوک پرو Due قدرت پردازشی خود را از پردازنده نسل نهم اینتلCore i9 و پردازنده گرافیکی انویدیاجی فورس RTX 2060 تامین می‌کند.  این لپ‌تاپ توسط استاندارد وای فای 6Gig Plus اینتل پشتیبانی می‌شود همینطور در بخش حافظه رم نیز شاهد سخت افزاری با قابلیت انتخاب تا اندازه ۳۲ گیگابایت خواهیم بود و تا یک ترابایت نیز ایسوس فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران این محصولش قرار خواهد داد که البته میزان آن قابل انتخاب است. همچنین خوب است بدانید که درگاه تاندربولت 3 (Thunderbolt) نیز علاوه بر پشتیبانی از درگاه USB در این لپ‌تاپ گنجانده شده است.

مشخصات لپ تاپ ایسوس زنبوک پرو ZenBook+ قیمت

قیمت لپ‌تاپ زنبوک پرو ZenBook

با توجه به نتایج بررسی‌ها در زمان انتشار این مطلب قیمت لپ‌تاپ زنبوک پرو ZenBook‌ با یک ترابایت حافظه داخلی و ۳۲ گیگابایت رم به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ قیمتی در حدود ۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

کد خبر 509069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.