ماموریت‌های مهم و راهبردی برون مرزی و درون مرزی صدا و سیما

رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اهمیت انجام ماموریت‌های برون مرزی و درون مرزی صدا و سیما، تصریح کرد: صدا و سیما برای انسجام ملی و انعکاس توانایی‌هایی که در جای جای میهن اسلامی و در استان‌های مختلف وجود دارد تلاش می‌کند.

به گزارش ایمنا، محمدباقر نوبخت اظهار کرد: با توجه به اینکه رسانه‌های کشورهای دیگر در تضاد با منافع ملی ما هستند و نگاه سلطه طلبانه به منافع ما دارند، صدا و سیما باید بتواند با تولیدات مناسب در عرصه رقابت‌های بین المللی به خوبی ظاهر شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما در عرصه تولیدات درون مرزی نقش خود را به نحو شایسته‌ای ایفا می‌کند، گفت: صدا و سیما برای انسجام ملی و انعکاس توانایی‌هایی که در جای جای میهن اسلامی و در استان‌های مختلف وجود دارد تلاش می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اشاره به اهمیت انجام مأموریت‌های برون مرزی و درون مرزی صدا و سیما، تصریح کرد: برای اینکه این مأموریت‌ها جلوه بیشتری پیدا کند؛ وظیفه همه دولت هاست تا به نحو شایسته‌ای از صدا و سیما حمایت کنند.

نوبخت افزود: من در دولت‌های یازدهم و دوازدهم افتخار این را داشتم تا در مسئولیت ریاست سازمان برنامه و بودجه با تشخیص درست به اینکه صدا و سیما چه نقش و جایگاه رفیعی دارد، از آن پشتیبانی کنم.

وی اظهار امیدواری کرد دولت سیزدهم هم بیشتر از دولت‌های دیگر با حمایت از صدا و سیما سبب موفقیت ایران در عرصه‌های رقابت‌های جهانی جهان و مستعد کردن توانایی‌های داخلی شود.

معاون رئیس جمهور در پایان بر لزوم ترویج فرهنگ غنی و اصیل گیلان در برنامه سازی‌ها تاکید کرد و گفت: امیدوارم صدا و سیمای مرکز گیلان فرهنگ منطقه‌ای این استان را که جزو مهمترین فرهنگ‌های ملی کشور است را با تمام توان ترویج دهد.

منبع: ایسنا

کد خبر 508927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.