عرضه ۱۶۰۰ رأس دام سبک در کشتارگاه بندرعباس

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس از عرضه ۱۶۰۰ راس دام سبک در روز عید قربان در کشتارگاه دام بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد ملائی نسب ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین، اظهار کرد: خدمات ویژه این عید برای شهروندان از ساعت پنج صبح آغاز شد و متقاضیان دریافت دام با مراجعه به کشتارگاه دام شهرداری و جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده در این محل دایر شده بود، نسبت به تهیه آن اقدام کردند.

وی از عرضه ۱۶۰۰ رأس دام سبک در روز عرفه و عید قربان در میدان دام شهرداری بندرعباس خبر داد و افزود: از این تعداد ۷۰۰ رأس به صورت زنده عرضه و ۹۰۰ رأس آن نیز توسط ۲۷ سلاخ در کشتارگاه شهرداری با حضور و همکاری اداره کل دامپزشکی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی گفت: خدمات‌دهی به شهروندان با حضور مراجع نظارتی و بهداشتی دنبال شده است.

ملائی نسب ادامه داد: در مدت عرضه و ذبح دام، عوامل این سازمان با همکاری فرمانداری، اداره کل دامپزشکی استان و دامپزشکی شهرستان، نماینده ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز بهداشت شهرستان، سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه مرغ و گوشت و نیروی انتظامی در محل حضور و ضمن معاینه دام‌ها، خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه کرد.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بندرعباس در ادامه نیز عنوان کرد: در این مکان تمهیداتی مانند دسترسی آسان، نظارت بهداشتی، ساماندهی غرفه‌های فروش، ساماندهی سلاخ‌ها و غیره نیز، با در نظر گرفتن حضور و استقبال گستره شهروندان انجام گرفت.

وی در انتها نیز گفت: برای بهبود خدمات دهی اقدامات دیگری مانند زیبا سازی محوطه، تعویض سنگ فرش کف سالن، ایجاد سالن انتظار مراجعین، زیباسازی و تجهیز نمازخانه، احداث دفتر نظارت در سالن کشتار برای ناظرین شرعی و دامپزشکی، تعمیر و تجهیز دفتر مدیریت کشتارگاه، راه اندازی بوفه و … صورت پذیرفته است.

کد خبر 508805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.