در مسیر تعالی شیراز همگام با رویکردهای روز جهان قدم گذاشتیم

شهردار شیراز گفت: از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون روبان افتتاح پروژه‌های بسیاری همچون تقاطع استاد بهمن بیگی، شهید رودکی، دکتر خدادوست، بزرگراه مهندسین و ایستگاه‌های مختلف مترو چیده و کلنگ آغاز به کار اقدامات گوناگونی به زمین زده شد تا مسیر توسعه شیراز مصون از گزند فشار اقتصادی و شیوع کرونا به پیش برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در اینستاگرام خود نوشت:

"از نیمه دوم سال ۹۶ تاکنون روبان افتتاح پروژه‌های بسیاری همچون تقاطع استاد بهمن بیگی، شهید رودکی، دکتر خدادوست، بزرگراه مهندسین و ایستگاه‌های مختلف مترو چیده و کلنگ آغاز به کار اقدامات گوناگونی به زمین زده شد تا مسیر توسعه شیراز مصون از گزند فشار اقتصادی و شیوع کرونا به پیش برود، حتی به سختی.

در این فرصت شیراز را نه تنها کلانشهری در وسعت ایران بلکه جهان‌شهری در مقیاس دنیا دیدیم و در مسیر تعالی آن همگام با رویکردهای روز جهان قدم گذاشتیم، توسعه پیاده راه‌ها و فضاهای شهری نمونه‌ای از گام‌هایی است که طی این مدت در مسیر تعالی شیراز به شهری برای انسان‌ها برداشته شد تا بستری فراهم شود که شیرازیان دوباره به حیات شهری بازگردند.

طی این مدت بهسازی و بازآفرینی گذرها و پیچ و خم‌های بافت تاریخی را با چند برابر کردن بودجه آن در دستور کار قرار دادیم و پروژه‌های مختلفی همچون بهسازی گذر هفت پیچ، خیابان ناصرخسرو، سرای روغنی و … را اجرا و تلاش کردیم جامه اصالت را بار دیگر بر قامت این بافت ارزشمند بپوشانیم.

از تلاش‌های همکارانم در مجموعه شهرداری برای اجرای این پروژه سپاسگزارم. "


در مسیر تعالی شیراز همگام با رویکردهای روز جهان قدم گذاشتیم

کد خبر 508716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.