امیر آذرافروز: در اجرای پروژه‌های شهری با شهرداری مشارکت می‌کنیم

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد گفت: ارتش پتانسیل بسیار ویژه‌ای در منطقه اصفهان دارد و تاکنون توانسته با همکاری و هماهنگی شهرداری پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند.

امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی آغاز عملیات احداث ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه‌سواری سپاهانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: ارتش در اجرای پروژه‌های متعددی با شهرداری اصفهان همکاری داشته که از جمله این پروژه‌ها رینگ چهارم است که بار ترافیکی این کلانشهر را به شدت کاهش خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این اقدامات، ارتش در زمینه ورزش نیز ورود کرده و با همکاری شهرداری پیست دوچرخه سواری را در کنار ادامه مسیر رینگ چهارم در محدوده سپاهان شهر احداث می‌کند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد با تاکید بر اینکه پتانسیل مهندسی ارتش بسیار بالا است، افزود: در سطح شهر با شهرداری در اجرای پروژه‌هایی همچون خیابان کمکی ارتش تا خیابان جانبازان مشارکت می‌کنیم و البته اجرای این پروژه بار ترافیکی سه راه حکیم نظامی را کاهش خواهد داد.

وی تاکید کرد: خیابان کمکی خیابان ارتش در روان سازی ترافیک مؤثر بوده و موجب توسعه خدمات حمل و نقل عمومی می‌شود.

امیر سرتیپ دوم آذرافروز گفت: پروژه ادامه خیابان توحید به سمت صفه را نیز ارتش اجرایی می‌کند، البته مأموریت‌های ارتش برای دیده شدن نیست.

کد خبر 508712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.