رینگ چهارم حفاظتی، منفعت بسیاری برای اصفهان دارد

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهامت، شجاعت و اقدام و برنامه‌ریزی شهرداری در این شرایط سخت کشور برای اجرای پروژه‌های متعدد قابل تحسین و تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر علی عابدی در حاشیه کلنگ‌زنی و آغاز عملیات ادامه رینگ چهارم و پیست دوچرخه‌سواری شهر اصفهان اظهار کرد: طرح رینگ چهارم یکی از اساسی‌ترین اقدامات در شهر اصفهان به شمار می‌آید که از لحاظ مختلف برای عموم مردم منفعت‌های زیادی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه پروژه رینگ چهارم به کاهش ترافیک و آلودگی هوای اصفهان کمک خواهد کرد، افزود: مزایای احداث این رینگ بر کسی پوشیده نیست زیرا موجب کاهش زمان سفر، و آلودگی هوا، مصرف سوخت و صرفه جویی اقتصادی می‌شود.

نماینده سابقه اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شهامت، شجاعت و اقدام و برنامه‌ریزی شهرداری در این شرایط سخت کشور برای اجرای پروژه‌های متعدد قابل تحسین و تقدیر است.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد مسیرهای دوچرخه‌سواری در شهر، گفت: ایجاد ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در اصفهان از دیگر اقدامات قابل تقدیر شهرداری است که می‌تواند مورد استفاده شهروندان و گامی در راستای کاهش ترافیک و آلودگی هوا باشد.

عابدی ادامه داد: احداث پیست جدید دوچرخه سواری در محدوده سپاهانشهر محل مناسبی برای کسانی خواهد بود که می‌خواهند تعطیلات خود را با ورزش سپری کنند، همچنین محیط امن و مناسبی برای دوچرخه سوارانی خواهد بود که روزانه از مسیرهای دوچرخه سطح شهر نیز استفاده می‌کنند.

کد خبر 508709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.