رونمایی از اولین مرکز نوآوری گردشگری در کرواسی

وزیر صنعت گردشگری کرواسی مردم اپتایا، شهری در ایالت پریمریه-گرسکی را به ارائه ایده‌های خود برای رونق گردشگری در شهر دعوت کرده است. علاقمندان می‌توانند طرح‌های خود را تا پنجم ماه اوت تحویل دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپتایا به زودی میزبان راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری گردشگری در کشور خواهد بود که قرار است در آن از ایده‌های مردم برای رونق هر چه بیشتر این صنعت بهره گرفته شود. شهردار امیدوار است پس از تکمیل این پروژه، اپتایا به بهترین و موفق‌ترین مرکز خلاقیت و نوآوری در کرواسی تبدیل شود. بودجه لازم برای ایجاد این مرکز جدید چیزی حدود ۳۳۸ هزار یورو تخمین زده شده که قرار است اتحادیه اروپا و دولت کرواسی با همکاری یکدیگر آن را تأمین کنند.

در مرکز نوآوری گردشگری جدید اپتایا کارآفرینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد شد و در آن شرکت‌های نوپا می‌توانند فعالیت کنند تا به کسب درآمد قابل قبولی دست یابند بنابراین افراد و کمپانی‌هایی که با هدف آغاز کسب و کار به ایده‌پردازی در مورد رونق گردشگری می‌پردازند در اولویت بهره‌وری از مرکز جدید قرار خواهند گرفت بدون شک به کار گرفتن افراد بیشتر در این مرکز، گردشگری را رونق خواهد بخشید و در نهایت به عنوان محرک اقتصادی منطقه عمل خواهد کرد.

شهردار اپتایا اعلام کرده است افراد علاقمند از هم‌اینک می‌توانند به وسیله نرم‌افزاری که در اختیار آنان قرار می‌گیرد برای ارائه ایده‌های خود اقدام کنند تا سرانجام در پنجم ماه اوت بهترین ایده‌ها معرفی شود و زمینه‌های لازم برای اجرای آن‌ها فراهم شود. ایده‌هایی که هر فرد ارائه می‌دهد باید جنبه کارآفرینی داشته باشد و به طور خلاقانه در کسب درآمد ارائه دهندگان و رونق گردشگری مؤثر واقع شود.

سپس ارائه دهندگان طرح‌های برگزیده باید به گفتگو با یکدیگر بپردازند، ایده‌های خود را تحلیل کنند و جنبه‌های مالی، بازاریابی، طراحی سایت و سرمایه‌گذاری را به تصویر بکشند تا هیچ گونه ابهامی از طرح مورد نظر در مرحله پیاده‌سازی باقی نماند.

کد خبر 508531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.