ماشین‌سازی - پرسپولیس/ خداحافظی با گربه سیاه تبریزی

سرخ‌پوشان پایتخت امشب میهمان ماشین سازان در تبریز خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ پوشان پایتخت از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب _سه شنبه ۲۹ تیر ماه_ در تبریز میهمان ماشین‌سازی خواهند بود. پرسپولیسی‌ها که کورس بسیار نزدیکی با تیم دوم جدول یعنی سپاهان دارند می‌دانند لغزش در حتی یک مسابقه می‌تواند مساوی با از دست رفتن گلات قهرمانی‌شان باشد. ماشین‌سازان هم اگر چه سقوط‌شان به دسته پایین حتمی شده اما نمی‌خواهند نمایش ضعیفی در واپسین هفته‌های حضور خود در لیگ برتر در معرض دید همگان بگذارند.

تمرکز بالای پرسپولیس روی لیگ

پرسپولیسی‌ها اگر چه در لیگ توانستند به فاصله‌ای دو امتیازی با سپاهان دست یابند و با حفظ آن، راه رسیدن نویدکیا و شاگردانش را دشوار کنند اما در جام حذفی ورق برایشان برگشت در ضربات پنالتی مغلوب استقلال شدند. حذف در شهرآورد حذفی برای سرخ‌ها تلخ بود ولی لااقل این دستاورد را برایشان داشت که حالا با تمرکزی بیشتر به لیگ بیندیشند.

سرخ‌ها دو هفته پیاپی باید مقابل نمایندگان تبریز صف آرایی کنند که هر چند فصل خوبی را سپری نکرده‌اند ولی تجربه نشان داده انگیزه کافی برای به دردسر انداختن پرسپولیس را دارند. گل محمدی در این مسابقه تنها کمال کامیابی نیا را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد اما سایر نفرات کاملاً می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.

ماشین‌سازی - پرسپولیس/ خداحافظی با گربه سیاه تبریزی

یحیی دوباره سکونشین

محرومیت تازه یحیی گل محمدی و تنها دو هفته پس از سکو نشینی او در اهواز به خاطر هفت کارته شدن، مسیر پرسپولیس در این هفته‌های پایانی حساس را سخت‌تر کرده است با این حال کمیته انضباطی این بار یحیی گل محمدی را به دلیل برخورد تندی که با داور در مسابقه گل گهر داشت، محروم کرده و اعتراض شدید باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است اما سرخ‌ها اگر جنبه دیگر ماجرا را در نظر بگیرند، اعمال محرومیت سرمربی‌شان در دیدار مقابل آخرین تیم جدول رده بندی می‌تواند بهترین گزینه برایشان باشد.

پاداش دو میلیاردی برای تیم سقوط کرده!

ماشین‌سازان تبریزی که از بد روزگار اسیر تصمیمات شاید تعمدی مالک خود شدند، پس از چند فصل حضور آبرومندانه در لیگ برتر لیگ بیستم را اسفبار طی کردند تا چند هفته مانده به پایان لیگ سقوط‌شان به دسته پایین‌تر قطعی شود. آنها تغییر و تحولاتی زیادی را روی نیمکت خود تجربه کردند و حتی با وجود حضور در منطقه سقوط، نیم فصل بهترین بازیکن خود یعنی پیمان بابایی را به تراکتور فرستادند تا با دستی خالی‌تر به سوی سرنوشت از پیش تعیین شده خود پیش بروند.

نکته جالب ولی اینجا است که مدیران ماشین‌سازی انگار هفته‌های پایانی تازه به فکر افتادند تا با تعیین پاداش‌های مختلف، این تیم را در لیگ برتر ماندنی کنند آنها به بازیکنان و کادرشان در دیدار هفته بیست و پنجم برابر سپاهان وعده پرداخت پاداش دو میلیارد تومانی را دادند و حالا اعلام کردند با وجود حذف اما برای پیش نیامدن شائبه، پاداش مشابه‌ای را مقابل دیگر تیم حاضر در کورس یعنی پرسپولیس تعیین کرده‌اند.

ماشین‌سازی - پرسپولیس/ خداحافظی با گربه سیاه تبریزی

خداحافظی با گربه سیاه تبریزی

سبزپوشان تبریزی در دو فصل اخیر همواره گربه سیاه سرخابی‌ها بوده‌اند و حریفان تهرانی خود را به دردسر انداخته‌اند. آن‌ها فصل قبلی با توقف پرسپولیس در آزادی جشن سوپر کاپ آن‌ها را خراب کردند و دیدار رفت لیگ امسال، تا وقت‌های اضافی با پرسپولیس در تهران مساوی بودند.

کد خبر 508529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.