استقرار جوی پایدار تا سه روز آینده در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت:جوی پایدار طی امروز و سه روز آینده در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت نیمه ابری است و این شرایط جوی تا اواخر هفته ادامه دارد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی پایدار طی امروز و سه روز آینده در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت در اکثر مناطق، آسمان صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: امروز تا اواخر هفته غبار صبحگاهی دور از انتظار نیست و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق، بین یک تا دو درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان با اشاره به میزان بارش‌های پراکنده در استان اصفهان، افزود: در ۲۴ ساعته گذشته در نطنز حدود ۰.۶ میلی‌متر، بوئین و میاندشت ۰.۴ میلی‌متر و سمیرم و مورچه خورت ۰.۳ میلی‌متر بارش تا اوایل وقت صبح امروز داشته‌ایم.

کد خبر 508516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    0 0
    سیل درراه است