رئیس‌جمهور: کنیا دروازه صادرات کالاهای ایرانی به قاره آفریقا است

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره روابط خوب و صمیمانه بین ایران و کنیا برقرار بوده است، از کنیا به عنوان دروازه صادرات کالاهای ایرانی به قاره آفریقا نام برد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید کنیا در تهران، با تاکید بر توسعه و تعمیق روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی و فناوری، اظهار کرد: دو کشور زمینه‌های خوبی برای همکاری و توسعه مناسبات دو جانبه دارند که باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.

دکتر روحانی با آرزوی موفقیت برای سفیر جدید کنیا در تهران ابراز امیدواری کرد که در مدت ماموریت وی در ایران، شاهد توسعه و تحکیم بیش از پیش روابط دو کشور باشیم.

"جاشوا گاتیمو آگوتا" سفیر جدید کنیا در تهران نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور کشورمان، روابط دو کشور را دیرینه و رو به توسعه خواند و گفت: ارتقا روابط دو کشور مهمترین هدف من به عنوان نماینده دولت کنیا در ایران است.

سفیر جدید کنیا در تهران افزود: دو کشور همکاری‌های خوبی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و علمی دارند و در دوران ماموریت خود تلاش خواهم کرد که این روابط بیش از پیش توسعه یابد.

کد خبر 508483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.