در ۴ سال گذشته ۱۱۰ پروژه در شهرکرد اجرا شده است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: حدود ۱۱۰ پروژه کوچک و بزرگ از آسفالت خیابان و جدول کشی گرفته تا پروژه‌های بزرگتر، در این چهار سال با اعتبار حدود ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرکرد اجرا شده است.

فرهاد رئیسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا. اظهار کرد: فعالیت شورای اسلامی شهرکرد در چهار سال گذشته با اعمال تحریم‌ها و کرونا مواجه شد اما این چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در سازمان ساماندهی مشاغل ۲۸ غرفه در میادین شهر قرار داده شد که ساختمان ۱۶ مورد آن به مرحله ظریف کاری رسیده و ۱۲ مورد در مرحله فونداسیون است.

رئس شورای اسلامی شهرکرد با بیان این که تاکنون برای اجرای این پروژه هشت میلیارد تومان هزینه شده است، اضافه کرد: این پروژه‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری نیازمند ۱۶ میلیارد تومان اعتبار است.

وی تصریح کرد: در این دوره برج‌های دوقلو تعیین تکلیف شد به نحوی که بدهی حدود ۶۷ میلیارد تومانی آن تسویه و مقرر شد بهره‌برداری آن‌ها به مزایده گذاشته شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: جلسات مختلف در خصوص بانک شهر برگزار شد که ۳۳.۵ میلیارد تومان به شهرداری برگشت داده شد و زمین واقع در دروازه فارسان آزاد شد.

وی ادامه داد: ۴۹ پلاک روبروی حسینیه اعظم شهرکرد به متراژ ۲۱ هزار مترمربع به شهرداری برگشت و علاوه بر آن ۷۴ هزار متر مربع زمین خیریه جنب میدان امام حسین (ع) برگردانده شد، برای تعیین تکلیف انبار سازمان همیاری شهرداری‌ها با مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر که مربوط به شهرداری بود حکم تجدید نظر گرفته شد که باید قطعی شود و در مجموع ارزش ریالی تمامی این اراضی و این چند مورد که عنوان شد بیش از یک هزار میلیارد تومان است.

رئیسی با تاکید بر این که تملک اراضی سول دره در چالشتر نیز به شکل تهاتر انجام شد، گفت: تمام ناوگان اتوبوسرانی شهرکرد مستهلک شده که امسال در قالب اوراق مشارکت با گرفتن ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع کشوری ۲۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: وضعیت نامناسب ساختمان منطقه دو شهرداری یکی از مشکلات بود و برای مراجعات مردم مناسب نبود و موجب ترافیک می‌شد که یک مکان دیگر برای آن در زمینی به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در برون پهنه پیش بینی شد و نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است تا تکمیل شود امسال هم پنج میلیارد تومان اعتبار برای انجام کار در نظر گرفته شده که پروژه فعال است.

وی ایجاد کارخانه بازیافت زباله، احداث جاده سلامت در سه باند، ایجاد پارک‌های محله‌ای را از دیگر پروژه‌های انجام شده در مدت چهار سال گذشته برشمرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرکرد، خاطرنشان کرد: در مجموع حدود ۱۱۰ پروژه کوچک و بزرگ از آسفالت خیابان و جدول‌کشی گرفته تا پروژه‌های بزرگ‌تر، در این چهار سال با اعتبار حدود ۱۶۰ میلیارد تومان در شهرکرد اجرا شد.

کد خبر 508428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.