جدیدترین قابلیت واتساپ رونمایی شد

واتساپ مانند زوم و برنامه های پیام رسان دیگر اکنون به کاربران اجازه می‌دهد به جای این که از ابتدا در تماس گروهی باشند به تماس‌هایی که آغاز شده و در جریانند، ملحق شوند.

به گزارش ایمنا، در جدیدترین قابلیت واتساپ اگر کاربر واتساپ در ابتدا به تماس دعوت شده باشد می‌تواند هر زمان بخواهد وارد و خارج شود.

همچنین صفحه اطلاعات تماس نشان می‌دهد چه کسانی در تماس گروهی حضور دارند و چه کسانی دعوت شده اند. همچنین اگر کاربر رد تماس را زده باشد، در صورتی که بعداً تمایل پیدا کرد دوباره می‌تواند به مکالمه ملحق شود.

این اقدام واتساپ نشان می‌دهد که زوم و سایر خدمات چت ویدئویی انعطاف پذیرتر با وجود کاهش محدودیت‌های همه گیری کووید -۱۹ همچنان محبوب است. واتساپ خاطرنشان کرده که بعضی از افراد عادت‌های چت ویدئویی متفاوتی دارند و اگر هر زمان که بخواهند به تماس گروهی ملحق شوند، این سرویس جذاب‌تر خواهد شد.

همزمان رویترز گزارش کرده است شرکت زوم با هدف توسعه فعالیتش فراتر از خدمات کنفرانس ویدئویی، شرکت "فای و۹ اینک" را که گرداننده کال سنتر است در قراردادی به ارزش ۱۴.۷ میلیارد دلار خریداری کرد تا بزرگترین خرید این شرکت محسوب شود. زوم از زمان شیوع ویروس کرونا و استفاده از خدمات این شرکت از سوی شرکت‌ها و مدارس برای برگزاری ملاقات‌های کاری و کلاس‌های آموزشی مجازی و معاشرت اجتماعی به نام محبوب در میان کاربران و سرمایه گذاران تبدیل شده است.

منبع: ایسنا

کد خبر 508420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.