نقش پر رنگ کومان در انتقال مهاجم هلندی به بارسا!

ممفیس دیپای مهاجم هلندی و جدید بارسا گفت: کومان نقش زیادی در بارسایی شدن من داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ممفیس دیپای یکی از ستاره‌های تیم لئون در لوشامپیونا بود که با پایان یافتن قرادادش، فرانسه را ترک کرد و به عنوان بازیکن آزاد، چند تیم را خواهان خودش دید.

این بازیکن تکنیکی، در میان پیشنهادات خود، علاقه‌ی بارسلونا را غم حس کرد و به واسطه حضور کومان روی نیمکت آبی اناری‌ها، که خودش هلندی است و در ترکیب لاله‌های نارنجی او را تمرین داده، نیوکمپ را برای درخشش انتخاب کرد

او با قراردادی دو ساله تا پایان فصل ۲۰۲۳ در بارسلون خواهد بود. دیپای برای گذراندن تست خوب پزشکی و مراسم معارفه به بندر بارسلون رسید و گفتگویی هم با خبرنگاران کاتالانی انجام داده است.

ممفبس گفت: امروز، روز خاصی است، برای رفتن به باشگاه و استادیوم بسیار هیجان زده‌ام. همه اینها بسیار زیباست و روز خارق العاده‌ای خواهد بود و امیدوارم جام‌های زیادی در بارسلونا ببرم و به همین دلیل است که به این باشگاه بزرگ آمده‌ام. این چیزی است که این باشگاه به نمایش می‌گذارد و بارسلونا تاریخ بسیار غنی ای دارد. بی صبرانه منتظر ملاقات همه در این باشگاه هستم.

وی ادامه داد: تازه از تعطیلات آمده‌ام و حال وقت تمرکز دوباره است؛ من می‌خواهم که فصل را عالی شروع کنم و کاملاً متمرکز باشم و سعی خواهم کرد تا هر چه زودتر با شرایط اینجا وفق پیدا کنم. من فوتبال هجومی و خلاق بودن در زمین، خلق موقعیت، دادن پاس گل و گلزنی را دوست دارم. سبک بازی بارسلونا برای من فوق العاده است. من خیلی خوشحالم.

این بازیکن هلندی همچنین راجع به رونالد کومان نیز اظهار کرد: من در تیم ملی هلند، پیشرفت زیادی با او داشته‌ام و در تیم مهم بودم و این به من اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و همچنین وقتی مصدوم هستم، به من کمک می‌کند؛ او از من حمایت زیادی کرد و برای آمدن به اینجا و عقد قرارداد با بهترین باشگاه جهان، پافشاری کرد و بسیار خوشحالم که او اینجاست، آماده هستم تا برای او بجنگم.

کد خبر 508384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.