۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۹
 اصفهان تعطیل نیست

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: موضوع تعطیلی کرج و تهران برای سایر استان‌ها مطرح شد که ستاد ملی کرونا با این تعطیلی برای سایر استان‌ها موافقت نکرده است و علی‌رغم اینکه استان اصفهان هم پیشنهاد تعطیلی را مطرح کرد با این پیشنهاد موافقت نشد.

حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: متأسفانه استان اصفهان در شرایط خوبی نیست و تعداد بیماران و بستری‌ها سه برابر نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است که در مدت کوتاهی می‌تواند تمام تخت‌های بیمارستانی ما را اشغال کند.

وی افزود: کنترل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد از فردا به صورت ویژه همه محدودیت‌هایی که طبق دستورالعمل‌ها ابلاغ کرده بودیم توسط همه دستگاه‌های اجرایی با نظارت بهداشت و درمان به اجرا دربیاید.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان تصریح کرد: روند واکسیناسیون در استان اصفهان به خوبی پیش رفته است و روزانه ۲۵ هزار نفر در مراکز تجمعی در حال واکسینه شدن هستند و در حال حاضر به مرز واکسیناسیون ۶۰ ساله‌ها رسیدیم و تا مردادماه به مرز ۵۰ ساله‌ها هم می‌رسیم.

وی ادامه داد: موضوع تعطیلی کرج و تهران برای سایر استان‌ها مطرح شد که ستاد ملی کرونا با این تعطیلی برای سایر استان‌ها موافقت نکرده است و علی‌رغم اینکه استان اصفهان هم پیشنهاد تعطیلی را مطرح کرد با آن موافقت نشد.

غلامی تاکید کرد: بنابراین هیچ تعطیلی را مشابه تهران و کرج برای استان اصفهان نخواهیم داشت و روال عادی ما همان روند قبلی و رعایت محدودیت‌های قبل خواهد بود.

وی تصریح کرد: تنها تعطیلی روزهای پنجشنبه در دستور کار است.

کد خبر 508383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    2 0
    همه مملکت شده تهران خراب شده.