بازگشت واران به مادرید برای اتخاذ تصمیمی مهم

بازیکنان کم کم در حال بازگشت به باشگاه‌های خود هستند تا توافقات لازم برای فصل آینده را انجام دهند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید کار خود را با تعدادی از بازیکنانش از این هفته آغاز خواهد کرد و رئالی‌ها خود را برای شروع فصل جدید این بار با مربی جدید خود آماده می‌کنند.

در حال حاضر تعدادی از بازیکنان رئال که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند به کمپ تیم بازگشته‌اند و احتمالاً در تلاشند تا توافقات نهایی را برای فصل آینده حاصل کنند. کریم بنزما، رافائل واران، لوکا مودریچ، تونی کروس، دیوید آلابا و گرت بیل که در مرحله یک شانزدهم نهایی یورو ۲۰۲۰ حذف شده بودند از جمله این بازیکنان هستند.

با اضافه شدن تیبو کورتوا و ادن‌هازارد که در تیم ملی بلژیک حضور داشتند آنجلوتی اکثر نفرات خود را در اختیار خواهد داشت تا کار پیش فصل مادرید را آغاز کند. البته چند روز آینده برای برخی بازیکنان تعیین کننده خواهد بود، به ویژه برای واران که درگیر تمدید قرارداد است. وی هنوز پاسخ مشخصی به این باشگاه درباره موافقت تمدید قراردادش نداده و در عین حال پیشنهاداتی از دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی نیز دارد.

شنیده‌ها حاکی از تلاش مستمر یونایتد برای رقم زدن انتقال واران به منچستر است و حتی لوس بلانکوس پذیرفته است که این بازیکن فرانسوی در تابستان امسال از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. رئال اکنون فقط می‌خواهند اطمینان حاصل کند که بیشترین درآمد ممکن را از این جابه‌جایی کسب کند و فروش واران برای آن‌ها شرایط خرید بازیکن دیگری را فراهم کند.

کد خبر 508311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.