اقدامات مدیریت شهری برای بازاریابی شهری اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اعلام کرد: شهریور ماه در سنت پترزبورگ دو نمایشگاه با موضوع "اصفهان، مهد هنر معماری" و "اصفهان و همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان" برگزار می‌شود که به زودی فراخوان شرکت در آن نیز در اصفهان داده خواهد شد تا از تصاویر عکاسان اصفهانی در این نمایشگاه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی امروز _دوشنبه ۲۸ تیرماه_ در آئین رونمایی روایت اصفهان به ۱۰ زبان از جمله دستاوردهای اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، اظهار کرد: بازاریابی مجموعه فرایندی برای پیوند کسب و کار به مشتری است؛ در راستای توسعه گردشگری و معرفی صنایع دستی به عنوان محصولی برای توسعه اقتصاد شهری اصفهان نیز شهر به بازاریابی نیاز دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس برای توسعه بازاریابی شهر اصفهان اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با همکاری معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری و سازمان فرهنگی ورزشی تاکنون اقدامات ویژه‌ای انجام داده است، زیرا معتقد هستیم برای خدماتی که در حوزه گردشگری و محصولی که در حوزه صنایع دستی به فروش می‌رسد، باید بازاریابی انجام شود، شهرداری اصفهان نیز با بازاریابی شهری می‌تواند زیرساخت لازم را برای این کسب‌و کارها ایجاد کند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بعد نرم افزاری نیز به بازاریابی شهری پرداختیم، اضافه کرد: توسعه ارتباطات با خواهر خوانده‌ها، افزایش تعداد خواهر خوانده‌ها، انتشار فیلم معرفی خواهر خوانده‌ها، انتشار کتاب قلب ایران به زبان انگلیسی و انتشار ۱۰ فیلم معرفی اصفهان به ۱۰ زبان اصلی دنیا از جمله اقداماتی است که برای بازاریابی شهر اصفهان انجام شده است.

حجتی با اشاره به اجرای طرح شهروند دیپلمات در راستای توسعه دیپلماسی شهری گفت: طرح "شهروند دیپلمات" به عنوان چتر حمایتی در شهر اصفهان فعال و در این راستا پروژه‌های ارزشمندی با شهروند دیپلمات پیش برده شد، همچنین هفته گذشته نمایشگاهی در پورتو برپا کردیم و عکس و صنایع دستی اصفهان را به نمایش گذاشتیم.

وی اظهار کرد: در شهریورماه در شهر سنت پترزبورگ دو نمایشگاه با موضوع "اصفهان، مهد هنر معماری" و "اصفهان و همزیستی مسالمت‌آمیز ادیان" برگزار می‌شود که به زودی فراخوان شرکت در آن نیز در اصفهان داده خواهد شد تا از تصاویر عکاسان اصفهانی در این نمایشگاه استفاده شود.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان افزود: در دل طرح‌هایی که از شهروند دیپلمات خارج شد، اتفاقات ارزشمندی برای پروژه‌های مشارکتی افتاد که از جمله آن می‌توان به راه‌اندازی سامانه زبان آموزی زبان فارسی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در انتهای این هفته میزبان سفیر اصفهان در سنگال و سفیر سنگال در تهران هستیم، قرار است درباره احداث میدانی به نام اصفهان در سنگال صحبت شود که می‌تواند نقش مهمی در بازاریابی گردشگری برای اصفهان داشته باشد.

کد خبر 508268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.