عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ تیرماه

در این بسته خبری از تجهیز سردشت به سیستم یکپارچه هوشمند تا تست سنجش کرونا برای پرسنل شهرداری بجنورد و برکناری شهردار شیروان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

ابطال کارت سوخت تاکسیرانان غیرفعال قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از ابطال کارت سوخت تاکسیرانان غیرفعال که خدماتی به شهروندان ارائه نمی‌کنند خبر داد.

تجهیز سردشت به سیستم یکپارچه هوشمند شهرسازی

کامل رسولی، شهردار سردشت گفت: برای جلوگیری از بوروکراسی اداری و هرگونه سو استفاده احتمالی در پرونده‌های تهیه شده در حوزه ساخت و ساز، سیستم یکپارچه هوشمند شهرسازی در این شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

آسفالت ۱۸ هزار مترمربع از معابر مهرشهر

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند با بیان اینکه در سال جاری بسیاری از معابر خاکی مهرشهر آسفالت شده گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۸ هزار متر مربع از معابر مهرشهر آسفالت شده است.

تست سنجش ابتلاء به کرونا برای پرسنل شهرداری بجنورد

منصور طلایی فر، رئیس سازمان بازآفرینی شهرداری بجنورد گفت: به علت شروع دور پنجم ابتلاء به کرونا و تا آغاز واکسیناسیون عمومی لازم است تمامی تدابیر بهداشتی جدی گرفته شود و به همین منظور تست سنجش ابتلاء در سطح پرسنل را با هدف شناسایی افراد مبتلا یا ناقل و قرنطینه خانگی افراد در کاهش زنجیره ابتلاء در دستور کار قراردادیم.

آغاز تهیه طرح تفصیلی کلاردشت

نجم‌الدین پورعلی، شهردار کلاردشت از شکسته شدن طلسم طرح تفصیلی این شهر و تصویب آن خبر داد.

پایان عملیات لایروبی و پاکسازی در منطقه یک شهرداری گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: طرح پاکسازی و لایروبی رودخانه‌ها در راستای طرح ارتقا بهداشت و سلامت شهری، جلوگیری از رسوب گذاری و آماده سازی مسیر عبور رودخانه از شهر گرگان و به منظور انتقال سیلاب‌های احتمالی در مجموع ۵ کیلومتر به میزان ۶۰۰ ساعت از سطح رودخانه پاکسازی و لایروبی شد.

تکمیل بازارچه صنایع دستی و ساختمان مرکز آموزش سرایان

محمد عرب، مسؤول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرایان از شروع عملیات اجرایی تکمیل ساختمان چند منظوره بازارچه صنایع دستی و ساختمان مرکز آموزش شهر سرایان خبر داد و گفت: فاز اول این مجموعه تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار شیروان برکنار شد

شورای اسلامی شهر شیروان صبح امروز شهردار شیروان را از سمت خود برکنار کرد.

اجرای عملیات اصلاح هندسی در بوشهر

اصغر صابر، رئیس اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر از اجرای عملیات اصلاح هندسی در تقاطع بلوار دریابندری (نیروگاه گازی) با خیابان شهدای دریایی خبر داد و گفت: روان سازی و رفع گره‌های ترافیکی به عنوان یکی از روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت زندگی شهری محسوب می‌شود.

کد خبر 508102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.