درخشش جوان اسپانیایی در المپیک

حضور و درخشش در بسیاری از مسابقات آبی و اناری‌ها و بازی در تیم ملی بزرگسالان، هیچ کدام مانعی برای ستاره جوان کاتالونیا در دستیابی به موفقیت‌های بیشتر نبوده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، بسیاری در ابتدای فصل معتقد بودند که احتمالاً پدری قادر نباشد حداقل در برهه زمانی سالانه‌ای که پشت سر گذاشتیم جایگاه بسیار خوبی در بارسلونا دست و پا کند زیرا او انتظارات را تا حد بسیار زیادی بالا برده است.

پدری، بازیکن جوان تیم بارسلونا که در رقابت‌های باشگاه بسیار خوش درخشید، در مسابقات یورو ۲۰۲۰ نیز همراه تیم ملی کشورش توانست تا مراحل بالایی صعود کرده و از ستارگان تیمش باشد. او بلافاصله به مسابقات المپیک دعوت شد تا شانس خود را در آنجا نیز امتحان کند.

اگرچه پدری در بازی اسپانیا در مسابقات المپیک توکیو از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کرد و به عنوان یار تعویضی در دقیقه ۶۹ به جای سبایوس وارد میدان شد، با این حال توانست سازنده تنها گل تیمش باشد تا بدین ترتیب با پاس گل خود تیمش را به تساوی برابر ژاپن برساند.

با وجود این که پدری جوان‌ترین بازیکن تیم المپیک اسپانیا محسوب می‌شود، اما درخشش‌های او هم در تیم المپیک و هم در تیم ملی بزرگسالان باعث شده تا بسیاری او را از بهترین بازیکنان اسپانیایی دنیا بدانند و از تجربه‌اش بهره بگیرند.

اگرچه می‌توان انتظار داشت که پدری تا این لحظه از فشار مسابقات خسته باشد، اما اسپانیایی‌ها امیدوارند که وی بتواند تا حد ممکن در ترکیب تیمش بازی کند. او امیدوار است تا مسابقات المپیک را به سلامت پشت سر بگذارد و آماده شروع مسیر دوباره خود با بارسلونا در رقابت‌های باشگاهی فوتبال دنیا شود.

کد خبر 508063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.