از خیز بلند شهرداری اصفهان برای احداث مسیر دوچرخه حمایت می‌کنیم

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تأکید بر این که در چارچوب قوانین همواره از دوچرخه سواری حمایت کرده‌ایم، گفت: از خیز بلند شهرداری برای احداث ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ محمدرضا محمدی امروز _یکشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰_ در آئین بهره برداری از تجهیزات جدید ناوگان کنترل ترافیک شامل ۱۶ دستگاه خودروی ۲۰۷ و ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دوچرخه پلیس و خرید پنج خودروی ون ویژه معلولان و آئین آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری اظهار کرد: دوچرخه‌سواری می‌تواند به کاهش ترافیک سطح شهر کمک کند. از روزی که در شهر و استان اصفهان مسئولیت پلیس راهور را بر عهده گرفتم سعی کردیم مکرر پیام دهیم که شهروندان از دوچرخه استفاده کنند چرا که زیرساخت‌های استفاده از این وسیله پاک در شهر فراهم شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تأکید بر این که در چارچوب قوانین همواره از دوچرخه سواری حمایت کرده‌ایم، ادامه داد: از خیز بلند شهرداری برای احداث ۷۷۷ کیلومتر مسیر دوچرخه در سطح شهر حمایت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در چارچوب آئین نامه راهنمایی و رانندگی نکات لازم برای ایمنی دوچرخه سواران و ترافیک شهر باید رعایت شود.

سرهنگ محمدی با ابراز خرسندی از تقویت ناوگان خودرویی و موتوری کنترل ترافیک کلانشهر اصفهان گفت: امروز از ۱۶ خودروی ۲۰۷، ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه دوچرخه پلیس رونمایی شد که این تجهیزات از اعتبارات سال گذشته خریداری شده است و ارتقای امکانات و تجهیزات باید ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که روان‌سازی ترافیک، کاهش تصادفات و افزایش ایمنی شهروندان را به همراه دارد، گفت: همکاران ما تلاش می‌کنند مصوبات ستاد کرونا را عملیاتی کنند که در این راستا انتظار می‌رود شهروندان نیز به رعایت ساعات منع تردد توجه ویژه داشته باشند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت شیوع کرونا در اصفهان اظهار کرد: اعمال قانون و برخورد کارکنان پلیس راهور به نفع شهروندان در حوزه کرونا و کاهش تصادفات است، زیرا تمام تلاش ما حفظ سلامت و آرامش شهروندان است.

کد خبر 508040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.