هوای اصفهان خنک می‌شود/پیش‌بینی بارش‌های رگباری و رعد و برق در مناطق جنوبی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: جوی نسبتا ناپایدار طی دو روز آینده در اصفهان پیش‌بینی می‌شود و آسمان در این مدت نیمه ابری است، خیزش گرد و خاک در مناطق شرقی و شمالی اصفهان پیش‌بینی می‌شود و در نیمه جنوبی احتمال بارش‌های پراکنده و رعد و برق وجود دارد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا در استان اصفهان، اظهار کرد: در این مدت در اکثر مناطق، آسمان کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به وزش نسبتاً شدید باد در مناطق شرقی و شمالی، اضافه کرد: شرایط باد و گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا در مناطق شرقی و شمالی استان انتظار می‌رود و طی امروز و فردا در مناطق شمالی، شرقی و به ویژه مناطق جنوبی استان احتمال بارش‌های رگبارهای و رعد و برق وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به این که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا سه درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به بارش‌های پراکنده در استان اصفهان، افزود: در ۲۴ ساعته گذشته در چادگان حدود ۲ میلی‌متر، دهاقان ۰.۴ میلی‌متر و شهرضا ۰.۳ میلی‌متر بارش تا اوایل وقت صبح امروز داشته‌ایم.

کد خبر 508023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.