زمان عرضه محصولات تکنولوژی در هفته جاری

در هفته پیش رو محصولات جدید شرکت‌های ردمی، ریلمی، سامسونگ و وان پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت‌هایی مانند ردمی، ریلمی، سامسونگ و وان پلاس قصد دارند محصولات جدید خود را در هفته جاری وارد بازار کنند. برای نمونه گوشی ردمی Note 10T 5G در تاریخ ۲۰ جولای در بازار هند عرضه خواهد شد، این محصول اولین گوشی هوشمند برند ردمی مجهز به فناوری 5G است که در این کشور به فروش خواهد رسید. این گوشی بسیار شبیه گوشی POCO M3 Pro 5G است که پیش از این در بازار هند به فروش رسیده است.

شرکت ریلمی نیز قصد دارد دو محصول جدید خود به نام ریلمی GT Master Edition و ریلمی GT Explorer Master Edition را در تاریخ ۲۱ جولای در بازار چین عرضه کند. این دو محصول از گوشی‌های هوشمند مدل ریلمی GT که اکنون در بازار وجود دارند متفاوت است همچنین شرکت ریلمی در تاریخ ۲۳ جولای ساعت هوشمند خود به نام Watch 2 Pro را وارد بازار هند خواهد کرد که پیش از این در بازارهای دیگر نیز عرضه شده بود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در تاریخ ۲۱ جولای گوشی گلکسی M21 2021 Edition را عرضه خواهد کرد که دارای صفحه نمایش AMOLED، حسگر اثر انگشت در لبه کناری، دوربین سه گانه با حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت ۶ هزار میلی آمپر ساعتی است.

شرکت وان پلاس نیز دو محصول جدید خود که شامل گوشی OnePlus Nord 2 و ایربادز OnePlus Buds Pro می‌شود را در تاریخ ۲۲ جولای وارد بازار خواهد کرد. گوشی هوشمند Nord 2 به پردازنده "MediaTek Dimensity 1200" مجهز شده است. شرکت سازنده اعلام کرده است که ایربادز وان پلاس Buds Pro به فناوری حذف صدا مجهز است.

کد خبر 507963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.