درخواست رئیس شورای شهر تهران از ارتش

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بسته شدن یک معبر تازه افتتاح شده توسط ارتش به شهردار منطقه تذکر داد و یک درخواست از ارتش مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات ایجاد شده در استفاده شهروندان از خیابان افتخاری در منطقه یک که به تازگی افتتاح شده است، اظهار کرد: زمین مذکور در دوره قبل مدیریت شهری توسط مسئولان ارتش آزادسازی شده بود و حدود یک ماه قبل با اتمام عملیات عمرانی، خیابان در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفت این در حالی است که اکنون روی تردد خودروها بسته شده است.

وی تاکید کرد: بسته شدن خیابان به دلیل اجرا نشدن توافقات میان شهرداری و ارتش زیبنده مدیریت کشور و مطابق با انتظارات مردم نیست.

وی ادامه داد: از شهرداری می‌خواهیم مشکل اجرای توافق با ارتش را حل کرده تا تعهدات مدیریت شهری اجرایی شود و از فرماندهان نیروی زمینی ارتش نیز درخواست داریم با مساعدت در رفع موانع و برداشت صدها کامیون نخاله انباشته شده در این خیابان، امکان تردد شهروندان و استفاده از معابر شهری را فراهم کنند تا در این شرایط دشوار کشور بر نارضایتی عمومی افزوده نشود.
 

کد خبر 507959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.