ناوگان نظارت ترافیکی اصفهان تجهیز می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: در راستای افزایش نظارت بر ترافیک شهر اصفهان امروز از ۱۶ دستگاه خودروی ۲۰۷، تعداد ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه دوچرخه پلیس با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود بنده خدا امروز _یکشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همه امور ترافیکی شهر در شورای حمل و نقل و ترافیک شهر که شامل شهردار، معاون حمل و نقل و ترافیک، رئیس سازمان ترافیکی، رئیس پلیس راهور استان و رئیس پلیس راهور شهرستان همچنین نماینده استانداری است مصوب می‌شود.

وی با بیان این که ارتباط دوستانه بین شهرداری و فرماندهی انتظامی استان اصفهان تاکنون منجر به تحولات بسیار خوبی شده است، ادامه داد: شهرداری برنامه‌ها را به پلیس راهور اعلام کرده و پلیس راهور مطابق با آن، نیازها و امکانات لازم برای اجرایی کردن برنامه‌ها را درخواست می‌کند که در این چارچوب اتفاقات خوبی افتاده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از تجهیز ناوگان جدید خودرویی و موتوری پلیس راهنمایی و رانندگی کلانشهر اصفهان به همت شهرداری اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا امروز از ۱۶ دستگاه خودروی ۲۰۷، تعداد ۲۲ دستگاه موتورسیکلت و ۴۰ دستگاه دوچرخه پلیس با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال بهره برداری می‌شود.

وی تصریح کرد: ۴۰ دستگاه دوچرخه به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های حمل و نقل پاک در نظارت‌های مدنی و فرآیند اعمال قانون پلیس خریداری شده است.

بنده‌خدا از خرید پنج دستگاه خودروی ون جهت تجهیز و استفاده برای حمل و نقل معلولان خبر داد و گفت: پنج خودروی ون با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال خریداری شده تا مجهز به بالابر برقی شود.

وی اظهار کرد: این ون‌ها مجهز به بالابر برقی، امکان جا به جایی همزمان سه ویلچر سوار، امکان استقرار یک نفر همراه معلول و دارای سقف بلند و تهویه مطبوع است که شرایط خوبی را برای استفاده معلولان دارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید مرکز مدیریت و کنترل ترافیک شهرداری در مجاورت پارک زمزم در منطقه ۱۳ شهر اصفهان خبر داد و گفت: برای احداث این ساختمان بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

کد خبر 507948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.