تورس سرمربی پایه‌های اتلتیکو مادرید شد

فرناندو تورس همچنان در مربیگری رو به جلو می رود و فصل آینده فرصتی عالی برای او فراهم شده تا توانمندیش را نشان دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اسطوره اتلتیکو مادرید طی چند ماه گذشته خود را در رده‌های مختلف پایه آماده کرده و حالا به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۹ سال این باشگاه انتخاب شده است تا بتواند مسیر خود در مربیگری را کم کم آغاز کند.

این بازیکن ۳۷ ساله با اعلام رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید، هدایت تیم زیر ۱۹ سال آن‌ها را بر عهده خواهد گرفت تا پس از همکاری در چندین رده مختلف پایه با این باشگاه طی چند ماه گذشته، خود را برای فاز جدید و جدی تری از مربیگری آماده کرده و وارد آن شود.

تورس پیش از این در مجموعه تیم‌های پایه باشگاه اتلتیکو مادرید در کنار ناچو فرناندز با بازیکنان ذخیره و جوان‌تر کار می‌کرد تا در مورد روش‌های مختلف تمرین بیاموزد و تجربه کسب کند. وی جدایی موقت به دلیل مشکلات شخصی، حالا به جمع اتلتی پیوسته تا با زیر ۱۹ ساله‌هایی که در لیگ مغلوب رئال مادرید شده‌اند کار خود را آغاز کند.

اکنون زمان آن فرارسیده تا یکی از برترین بازیکنان تاریخ اسپانیا فرصتی برای نمایش توانمندی‌های خود پیدا کند و بدون شک استعدادهای بزرگی که در رده‌های پایه باشگاه اتلتیکو مادرید وجود دارد، می‌تواند به او در رسیدن به این هدف کمک کنند. برای جوانان مادریدی نیز بدون شک حضور یک اسطوره در جایگاه سرمربی می‌تواند بسیار انگیزه بخش باشد.

در سپتامبر سال ۲۰۲۰، تورس اشاره کرد بود که بازگشت به باشگاه زادگاهش یکی از برنامه‌های اصلی اوست و در صورت تمایل اتلتیکو مادرید، او به هیچ وجه درنگ نمی‌کند. حالا فرناندو تورس می‌تواند با کوهی از تجربه که به دنبال کار کردن با مربیان بزرگی همچون، لوئیز آراگونس، سیمئونه، دل بوسکه، رافا بنیتس و ژوزه مورینیو به دست آورده رو به جلو قدم بردارد.

چه کسی می‌داند، شاید یک روز در آینده او شانس هدایت تیم اصلی اتلتیکو مادرید را داشته باشد و یا حتی تبدیل به آن دسته از بازیکنانی شود که حتی در دوران مربیگری نیز درخشان ظاهر شده اند. اما باید ابتدا صبر کرد و دید که با تیم زیر ۱۹ ساله‌ها همراه با جوانان مستعد اتلتیکو چه خواهد کرد.

کد خبر 507884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.