ساعت هوشمند Zepp Z چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند Zepp Z با دستیار صوتی الکسا سازگاری دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت هوامی ساعت هوشمند جدید خود که از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی می‌کند را در بازار هند معرفی کرد. به نظر می‌رسد که این محصول با قیمت ۳۵۰ دلار از تاریخ ۲۰ جولای وارد بازار هند خواهد شد. این ساعت ارزان‌تر از نسخه چینی آن با قیمت ۴۱۷ دلار است، زیرا نسخه چینی از فناوری ECG نیز پشتیبانی می‌کند.

این ساعت دارای صفحه نمایش گرد ۱.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۵۴ * ۴۵۴ پیکسل و روشنایی ۸۰۰ نیت است. به منظور محافظت از نمایشگر این گجت از محافظ گوریلا گلس سه استفاده شده است علاوه بر این، سه کلید در سمت راست ساعت تعبیه شده است و از حسگرهای ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، حسگر کنترل استرس و ردیاب چرخه خواب بهره می‌برد.

گجت پوشیدنی ذکر شده دارای ۹۰ حالت ورزشی است، از فناوری GPS پشتیبانی می‌کند و با دستیار صوتی الکسا نیز سازگاری دارد. شرکت سازنده ادعا کرده است که این محصول قادر است ۵۸ دستور صوتی اعلام شده را اجرا کند. پیش از این اعلام شده بود که انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند Zepp Z با استفاده از یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و تا بیش از ۱۵ روز شارژدهی خواهد داشت. باتری این محصول در عرض دو ساعت و نیم با شارژر بی سیم مغناطیسی به صورت کامل شارژ خواهد شد.

کد خبر 507783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.