«یک لحظه دیرتر» به آی فیلم می‌آید

مجموعه تلویزیونی «یک لحظه دیرتر» در جدول پخش آی‌فیلم فارسی قرار گرفت و از دوشنبه ۲۸ تیر روی آنتن کانال فارسی این شبکه خواهد رفت.

به‌گزارش ایمنا، «یک لحظه دیرتر» از سریال‌های پخش‌شده شبکه دوم سیماست که به‌زودی از شبکه آی‌فیلم بازپخش می‌شود. در این مجموعه اپیزودیک بازیگرانی همچون سروش صحت، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، عاطفه رضوی، مریم کامی، مهسا کرامتی، کوروش سلیمانی، فریدون محرابی، فرهاد جم، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، مجتبی رجبی، افسانه چهره آزاد، مهران نائل و روح الله کمانی ایفای نقش کرده‌اند.

«یک لحظه دیرتر» در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به‌تهیه‌کنندگی امیرعباس کنی است و فیلمنامه آن توسط گروهی متشکل از حامد افضلی، خسرو نجدی، مهدی کیا، فدیا نواریان و پیمان عباسی به نگارش درآمده است.

این اثر داستانی اجتماعی و اخلاقی در بستر دینی دارد. هر قسمت از این سریال دارای پیام دینی و اخلاقی است و تلاش دارد تا در لحظات نسبتاً حساس‌تری از زندگی روزمره در مرحله تصمیمی، لغزش و تردید رویکردهای اخلاقی را با جزئیات بیشتری تأکید و مرور کند.

فصل اول این سریال به کارگردانی ایرج کریمی، سعید ابراهیم‌فر، رضا بهشتی، امین بنکدار، کیوان علی‌محمدی، حمید بهمنی و فیاض موسوی تولید شده و فصل دوم آن را راما قویدل کارگردانی کرده است.

این مجموعه تلویزیونی قرار است هر روز ساعت ۱۶:۰۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی شود. بازپخش آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

کد خبر 507778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.