۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
شارژر بی سیم موفی معرفی شد

شرکت موفی (Mophie) اخیرا شارژر بی سیم خود را معرفی کرد، این محصول قادر است سه دستگاه را به صورت همزمان شارژ کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً شارژر بی‌سیم جدید موفی که قادر است سه محصول را به صورت همزمان شارژ کند معرفی شده است. این محصول برای شارژ کردن محصولات اپل مانند آیفون ۱۲، اپل واچ و ایرپاد طراحی شده است. این دستگاه در درجه اول جایگاهی برای شارژر مگ سیف است البته خود محصول دارای این نوع شارژر نیست اما کاربران می‌توانند شارژر را در قسمت عقب پایه قرار دهند سپس آیفون ۱۲ را در قسمت جلو قرار دهند.

آهنرباهای موجود در شارژر گوشی را در یک زاویه مناسب در جای خود نگه می‌دارد در این صورت کاربران می‌توانند گوشی هوشمند را در یک زاویه افقی نیز قرار دهند. محصول معرفی شده شرکت موفی دارای شارژر بی سیم داخلی برای شارژ کردن ایرپاد و اپل واچ است. هر ایرپادزی که به فناوری شارژ بی سیم Qi مجهز باشد می‌تواند با استفاده از شارژر بی سیم شرکت موفی شارژ شود.

کاربران می‌توانند اپل واچ خود را به گونه‌ای روی شارژر موفی قرار دهند که بتوانند به آسانی زمان و تاریخ نشان داده شده روی ساعت را مشاهده کنند. شارژر بی سیم سه‌کاره موفی که جایگاهی برای شارژر مگ سیف نیز در نظر گرفته شده است با قیمت ۹۰ دلار و تنها در رنگ سفید عرضه خواهد شد.

کد خبر 507772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.