احداث "پردیس تئاتر شهر" مشهد میراث ناتمام مدیریت پنجم

شهردار مشهد گفت: پروژه احداث پردیس تئاتر شهر از جمله پروژه‌هایی است که ما شروع‌کننده آن بودیم اما متأسفانه بهره برداری و به سرانجام رسیدنِ حتی فاز اول هم، علی رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته به این دوره نرسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"مردم نازنین مشهد، سلام

اگه به خاطر داشته باشید، چند نوبت اینجا درباره پروژه پردیس تئاتر شهر با شما صحبت کردم؛ الان هم وظیفه خودم می‌دونم تا در پایان دوره فعالیتم، توضیحاتی رو خدمتتون عرض کنم.

قبل از اینکه توضیحات مربوط به پروژه رو بگم، صادقانه باید از شما همشهریان عزیزم درباره این پروژه عذرخواهی کنم.

پروژه احداث پردیس تئاتر شهر از اون دسته پروژه‌هایی هست که ما شروع‌کننده اون بودیم اما متأسفانه بهره برداری و به سرانجام رسیدنِ حتی فاز اول هم، علی رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته به این دوره نرسید.

تمام تلاش ما این بود که بتونیم عقب‌ماندگی زیرساختی مشهد رو در این حوزه فرهنگی-هنری جبران کنیم و بر این اساس پروژه پردیس تئاتر شهر تعریف شد. هر چند در ابتدای کار نظرِ من خرید و تملک سینما قدس به عنوان یکی از نمادهای هویت تاریخی مشهد بود تا هم از نابودی اون سالن خاطره‌انگیز و نوستالژیک جلوگیری کنیم و هم به رونق این هنر سرعت بیشتری ببخشیم اما نظر غالب اعضای محترم شورای اسلامی شهر بر تعریف پروژه فعلی بود.

در نهایت جمع‌بندی‌ها به چنین پروژه‌ای در بوستان وفا واقع در بلوار شهید فکوری رسید اما متأسفانه عملیات عمرانی اصلاً مطابق با زمان‌بندی که ما داشتیم پیش نرفت، شروع خوبی داشت اما در ادامه با مشکلاتی متنوع که رو به رو شدیم، پله پله از سرعتش کاسته شد تا این پروژه به عنوان یک میراث ناتمام در حوزه فرهنگی-هنری به مدیریت شهری جدید برسه.

باز هم وظیفه خودم می‌دونم بابت این مسئله عمیقاً از همه مردم خوب مشهد عذرخواهی کنم.

با وجود تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت، اما آنچه مطلوب و ایده‌آل بود رخ نداد و امیدوارم مدیران محترم بعدی شهر که روی کار خواهند آمد، این پروژه رو با بیشترین سرعت و با کم‌ترین زمان به سرانجام برسونند.

بعد از پروژه تبدیل کوهستان پارک به یک شهربازی بین المللی حالا باید از پروژه پردیس تئاتر شهر به عنوان دومین پروژه‌ای که خیلی دوست داشتم و براش تلاش شد که به سرانجام برسه اما نرسید، یاد کنم. "

احداث "پردیس تئاتر شهر" مشهد میراث ناتمام مدیریت پنجم

احداث "پردیس تئاتر شهر" مشهد میراث ناتمام مدیریت پنجم

کد خبر 507756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.