راه‌اندازی سامانه اتوبوس‌یاب شهرداری یزد، دغدغه شورا بود

عضو شورای شهر یزد از تسهیل در استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی با نصب سامانه اتوبوس یاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ونوس عامری با اشاره به فرازی از کارنامه چهارساله شورای پنجم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"تسهیل استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی و در نتیجه استقبال از آن یکی از دغدغه‌های مهم شورای پنجم در طول این چهار سال بود و خوشبختانه موفق شد در این راستا اقدامات قابل توجهی انجام دهد از نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تا تجهیز تمام آنها به سیستم خنک کننده و بالاخره هوشمند سازی فرایند حمل و نقل عمومی با ایجاد سامانه اتوبوس یاب

با نصب سامانه اتوبوس یاب مسیر حرکت و فاصله زمانی حرکت اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی قابل مشاهده است. این اپلیکیشن که با پیگیری و حمایت کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در دوره پنجم و نیز سازمان فاوا شهرداری و با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر اجرا شد، شهروندان قادر خواهند بود با استفاده از این سامانه در هر لحظه مسیر حرکت و فاصله اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی در شهر را رصد کنند.

این سامانه با نصب یک اپلیکیشن روی دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی است و با استفاده از این سامانه شهروندان از مدت زمان انتظار خود در ایستگاه اتوبوس مطلع خواهند شد. طراحی این اپلیکیشن به صورت داخلی و بومی استان یزد می‌باشد و شهروندان می‌توانند این اپلیکیشن را در برنامه بازار و سایت شهرداری به نشانی yazd.ir دریافت کنند. "

کد خبر 507742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.