یزدی‌خواه: کابینه دولت سیزدهم منسجم و کارآمد باشد

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: زیر سایه همکاری و همنوایی اعضای هیئت دولت سیزدهم، بسیاری از مشکلات امروز کشور برطرف خواهد شد.

سید علی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد اولویت‌های دولت سیزدهم اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های رئیسی در دولت سیزدهم، تشکیل کابینه‌ای کار آمد و منسجم بوده که از درون این کابینه ندای واحدی بیرون بیاید.

وی افزود: همدلی بین اعضای کابینه می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز کشور که ناشی از نبود همکاری و هماهنگی بین اعضا کابینه است را برطرف کند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز کشور نیازی به تامین منابع مالی ندارد؛ بلکه تنها با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی این مشکلات قابل حل است.

یزدی خواه تاکید کرد: دولت سیزدهم باید توجه ویژه‌ای به حل مسائل اقتصادی داشته باش بر همین اساس نیاز است رئیس کل بانک مرکزی با وزیر اقتصاد و همچنین مشاوران اقتصادی رئیس جمهور با وزارتخانه‌هایی که بر محور معیشت و اقتصاد مردم هستند مانند وزارت صمت، رفاه همچنین وزارت کشاورزی، همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و از حداکثر انسجام و وحدت رویه پیروی کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطعاً زیر سایه همکاری و همنوایی اعضای هیئت دولت سیزدهم، بسیاری از مشکلات امروز کشور برطرف خواهد شد.

کد خبر 507734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.