بازاریابی دیجیتالی هنر در آلمان

مقامات شلسویگ-هولشتاین، شمالی‌ترین ایالت آلمان، خدمات آنلاین جدیدی در اختیار اهالی هنر قرار داده‌اند که در آن، هنرمندان می‌توانند آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند و از این طریق کسب درآمد کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پی شیوع بیماری کووید -۱۹ اغلب مشاغل سراسر جهان رکودی جبران ناپذیر را تجربه کردند که در این بین، هنرمندان بیشترین زیان را متحمل شدند. مقامات در گوشه و کنار دنیا تلاش کردند زمینه‌های لازم را برای فعالیت این قشر آسیب‌پذیر فراهم آورند تا از این طریق، کسب درآمد را برای آنان امکان‌پذیر کنند و از طریق پیوند دوباره مردم با هنر، از آسیب‌های روحی و روانی تحمیل شده بر اثر کرونا روی آنان بکاهند.

در این راستا، مدیران ایالت شلسویگ-هولشتاین نیز هنرمندان را از خدمات اینترنتی خود برای فعالیت دوباره بهره‌مند کرده‌اند به طوری که افراد اهل هنر از این پس می‌توانند به پخش زنده تئاتر، تور سه بعدی گالری‌های هنر و پادکست‌هایی در این زمینه بپردازند.

برای این منظور، کانالی اینترنتی به وجود آمده است تا تمام اهل هنر، آثار خود را در یک محیط اختصاصی و به دور از هر گونه خبر دیگری به معرض نمایش دوستداران هنر بگذارند و از این طریق، زیان‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا بر معیشت را به حداقل برسانند.

اگرچه پاندمی کرونا چالش‌های زیادی بر سر راه هنرمندان قرار داد با این حال، زمینه را برای فعالیت بیشتر و البته پرانرژی‌تر هنرمندان فراهم آورد. کانال جدید اینترنتی ایالت شلسویگ-هولشتاین قرار است برای همیشه دایر باشد تا پیوند بین مردم و هنر همچنان حفظ شود. یکی از مهم‌ترین مزایای کانال آنلاین هنر این است که علاقمندان از سایر کشورهای جهان نیز می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص، به هنرهای روز آلمان دسترسی پیدا کنند و هنرمندان نیز آثار خود را از طریق همین سایت به فروش بگذارند.

کد خبر 507623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.