رفع اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت از رفع اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا خبر داد.

به گزارش ایمنا، علی شریفی زارچی رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درباره اختلال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا در طی روز اخیر، اظهار کرد: از دیروز اختلالی در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا به نشانی salamat.gov.ir به وجود آمده بود که بخشی از آن مربوط به اختلال زیرساخت‌های ارتباطی خارج از وزارت بهداشت و بخشی هم مربوط به وزارت بهداشت بود.

او ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری مرکز فناوری اطلاعات وزارت بهداشت اختلال در سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا مرتفع شد و هم اکنون سامانه ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا آماده ورود اطلاعات متولدین ١٣۴٠ و قبل از آن (افراد ۶٠ سال به بالا) است.

شریفی زارچی گفت: افراد بالای ۶٠ سال پس از اینکه در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا اطلاعات خود را وارد کردند، منتظر دریافت پیامک نوبت دهی بمانند و پس از دریافت پیامک نوبت دهی در موعد مقرر به مرکز واکسیناسیون معرفی شده مراجعه کنند؛ چرا که واکسیناسیون بدون نوبت انجام نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 507529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
    0 0
    در سامانه نوبت دهی واکسن کرونا ثبت نام کردم ولی بیش از ده روز است خبری از پیامک نیست در حالی که نوبت های بعدی هم اعلام شده کسی پاسخ گو نیست و شماره تلفنی هم جهت پیگیری وجود ندارد ،اگر شما دارید لطف کنید ممنونم