آخرین جزئیات درگیری پلیس کهنوج با قاچاقچیان مسلح

در حادثه‌ درگیری پلیس با یک باند قاچاق موادمخدر در شهرستان کهنوج سه تن از مأموران نیروی انتظامی این شهرستان به شهادت رسیدند همچنین عامل اصلی تیراندازی به هلاکت رسید و سه نفر هم بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته در شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان حادثه درگیری پلیس با یک باند قاچاق مواد مخدر اتفاق افتاد که این حادثه منجر به شهادت سه مأمور نیروی انتظامی شد.

درپی این اتفاق مجید سیمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج در خصوص این اتفاق، اظهار کرد: به دنبال به شهادت رسیدن سه تن از مأموران نیروی انتظامی این شهرستان، عامل اصلی تیراندازی به هلاکت رسید و سه نفر هم بازداشت شده‌اند. همچنین دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند صادر شده است.

شهادت سه مأمور انتظامی کهنوج

وی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: پس از انجام اقدامات پلیسی و رصد فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان کهنوج، عصر روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، محل دپوی مواد مخدر را شناسایی کردند.

آخرین جزئیات درگیری پلیس کهنوج با قاچاقچیان مسلح

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، بازرسی از محل دپو که در دو منزل مسکونی بود، در دستور کار قرار گرفت و متأسفانه هنگام بازرسی از محل دپوی مواد مخدر، قاچاقچیان مسلح اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و در این رابطه فرمانده پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج به همراه دو تن دیگر از پرسنل ناجا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. عامل اصلی تیراندازی هم به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید.

برخورد دستگاه قضائی با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح

سیمی تصریح کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضائی و پلیس قرار گرفت و در این رابطه سه نفر بازداشت شدند و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل این باند هم صادر شده است.

دادستان کهنوج با اشاره به اینکه دستگاه قضائی با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت و اشرار مسلح برخورد خواهد کرد، اظهار کرد: با اقدامات دستگاه قضائی و سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی طی چند سال گذشته، چندین باند سازمان یافته و بین المللی قاچاق مواد مخدر در منطقه منهدم شده است.

هلاکت سرباند شرارت‌ها و قاچاق مواد مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور

همچنین در ادامه سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان با تشریح جزئیات حادثه درگیری با قاچاقچیان مسلح در شهرستان کهنوج به ایرنا گفته است: این حادثه درگیری به شهادت سه مأمور انجامید.

وی توضیح داد: در جریان درگیری روز گذشته با قاچاقچیان مسلح موادمخدر یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر منهدم و دو نفر قاچاقچی به هلاکت رسیدند و یک نفر زخمی و سه نفر دستگیر شدند.

وی افزود: سرباند شرارت‌های اخیر و قاچاقچی بزرگ مواد مخدر در استان‌های شرقی و جنوبی کشور توسط دلاورمردان نیروی انتظامی در کهنوج به هلاکت رسید.

آخرین جزئیات درگیری پلیس کهنوج با قاچاقچیان مسلح

کشف سه قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات

ناظری تصریح کرد: در این درگیری سه قبضه سلاح کلاشنیکف و مقادیر زیادی مهمات مربوطه و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

به گفته وی در این درگیری متأسفانه سه تن از جان بر کفان نیروی انتظامی (سرگرد ناصر بشنام – ستوان یکم نظام تاجیک – ستوان سوم مسلم بناوند) با اقتدا به مولایشان حسین بن علی (ع) به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین آمار کشفیات مواد مخدر را از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۵ تن انواع مواد توسط رزمندگان پلیس استان برشمرد و گفت: در این مدت ۱۰ قاچاقچی مسلح به هلاکت رسیده‌اند و ۶۵ باند ترانزیت قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شده است.

کد خبر 507526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.