قتل فجیع مرد کرجی توسط زن و دخترش

نزاع دسته جمعی منجر به قتل، قتل فجیع مرد کرجی توسط زن و دخترش، کشف جسد قاتل استاد دانشگاه، درگیری و نزاع چهار دختر در خیابان و رهایی دختر نوجوان از دست مرد شیطان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع یک فقره نزاع دست جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: هشت نفر از عاملان اصلی این نزاع دستگیر شدند.

سهام صالحی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه منجر به قتل در شهر دهدشت بلافاصله مأموران انتظامی آن فرماندهی به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی صحنه مشخص شد که هفت نفر از طرفین نزاع مجروح و به بیمارستان منتقل که یک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، مقتول به وسیله اسلحه ساچمه زنی به قتل رسیده است.

صالحی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده هشت نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی را که یک نفر از آنها مظنون به قتل می‌باشد شناسایی و دستگیر کردند.

قتل فجیع مرد کرجی توسط زن و دخترش

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: مادری که با همدستی دخترش و با انگیزه‌های مالی پس از بیهوش کردن شوهر، او را به قتل رسانده بودند توسط پلیس آگاهی البرز دستگیر شدند.

محمد نادربیگی اظهار کرد: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر اینکه خانمی در رابطه با فقدانی همسرش اعلام می‌دارد وی برای کوهنوردی به شهرستان آبیک رفته و پس از آن مراجعتی به منزل نداشته است بررسی موضوع در دستورکار اداره جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی، مشخص شد گزارشی از کشف جسدی در شهرستان آبیک از توابع فرماندهی انتظامی استان قزوین ثبت شده که با تطبیق موضوع مشخص گردید جسد متعلق به همسر این زن بوده که به قتل رسیده است.

نادربیگی ادامه داد: شناسایی عامل یا عاملین جنایت و کشف حقیقت در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت و با جمع‌بندی مدارک گردآوری شده احتمال اینکه قتل توسط همسر شخص مقتول صورت گرفته باشد قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان از همسر و دختر متهم تناقض گویی در اظهارات آنان ظن مأمورین را به آنان معطوف که بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم بازداشت و تحت نظر قرار گرفتند.

این مقام انتظامی گفت: همسر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نیافت و عنوان کرد: شوهر وی وضعیت مالی خوبی داشته اما هیچوقت برای خانواده خود هزینه نمی‌کرد که من و دخترم با انگیزه تصاحب اموال وی نقشه قتل او را طراحی کردیم.

کشف جسد قاتل استاد دانشگاه

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف جسد قاتل استاد دانشگاه در یکی از محلات شهرستان شیراز خبر داد.

محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی شهرستان فسا اظهار کرد: در پی وقوع قتل استاد دانشگاه فسا توسط فردی ناشناس در آبان ماه پارسال، اکیپی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به صورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده، انگشت اتهام کارآگاهان به سوی فردی به هویت «ش-ب» نشانه رفت که انگیزه شخصی جهت قتل را داشته و از روز وقوع حادثه متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به تلاش شبانه‌روزی پلیس جهت شناسایی مخفیگاه قاتل اشاره کرد و گفت: با اعلام کشف جسد فردی ناشناس با مشخصات متهم متواری در یکی از محلات شهر شیراز، مأموران پیگیری لازم جهت بررسی هویت شخص متوفی را انجام دادند که مشخص شد جسد متعلق به همان قاتلی است که در آبان ماه سال ۹۹ استاد دانشگاه را به قتل رسانده است.

قسام اضافه کرد: علت فوت قاتل توسط پزشکی قانونی استان فارس در دست بررسی است.

درگیری و نزاع ۴ دختر در خیابان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان می‌گوید منشأ و علت نزاع خیابانی چند دختر در بلوار حمزه شهر کرمان طی چند شب گذشته «شیطنتی کوچک در رانندگی» بوده است.

کوروش احمدیوسفی اظهار کرد: در تیرماه جاری چهار خانم با دو دستگاه خودرو دنا و پژو پارس به علت شیطنتی کوچک در رانندگی و پایین بودن آستانه تحمل و ناتوانی در کنترل خشم با یکدیگر درگیر می‌شوند.

وی افزود: بلافاصله بعد از درگیری چهار خانم با حضور پلیس در محل، موضوع خاتمه پیدا کرد، شاکی برای طرح شکایت و سیر مراحل قانونی به کلانتری راهنمایی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود نیز در دستور کار پلیس فتا قرار دارد، طی روزهای اخیر انتشار کلیپ درگیری این دختران خبرساز بوده و در فضای مجازی بازتاب یافته است.

رهایی دختر نوجوان از دست مرد شیطان

مدیر و مسئولان مدرسه دخترانه‌ای در شهرک ولیعصر به رفتارهای مشکوک دختر دانش‌ آموز پس از تعطیل شدن مدرسه مشکوک شدند.

مدیر مدرسه با در جریان گذاشتن پلیس خواستار عملیات فوری شد تیم پلیسی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. مأموران دختر دبیرستانی را با شیوه خاص زیر نظر گرفتند و متوجه ماجرای هولناکی شدند.

مأموران انتظامی با زیر نظر گرفتن دختر جوان متوجه شدند او با مرد غریبه‌ای همراه شده و به سمت خودروی پژو پارس می‌رود آنها دیدند دختر دبیرستانی و مرد شیطان صفت سوار ماشین شدند.

پس از انجام اقدامات فنی وقتی که شک مأموران پلیس به یقین تبدیل شد، تیم پلیسی در یک عملیات پیچیده دختر جوان و مرد غریبه را در خودرو پژو پارس قبل از هرگونه اقدام غیراخلاقی بازداشت کردند و به موقع دختر نوجوان را از پرتگاه فساد نجات دادند.

در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد دختر جوان به دلیل علاقه به خریدهای گرانقیمت از جمله موبایل و لباس‌های شیک و کفش‌های مارک دار و در اوج بی‌اعتنایی پدر و مادرش به این خواسته‌ها تصمیم گرفته بود تا جای خالی علایقش را با تن فروشی به مردان شیطان صفت پر کند که با دلسوزی مدیر مدرسه این اشتباه بزرگ رخ نداد.

دختر دبیرستانی گفت که خیلی وحشت زده بود و وقتی سوار ماشین شده بود ابراز پشیمانی کرده بود اما اگر پلیس سر نمی‌رسید مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتاد، بنابراین گزارش متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 507514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.