عقیلی: سپاهان باید از استقلال و پرسپولیس الگو بگیرد

هادی عقیلی در مراسم تجلیل از خود سخنان جالبی را بر زبان آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز پنج شنبه ۲۴ تیرماه_ آئین تجلیل از هادی عقیلی بازیکن اسبق سپاهان توسط شهرداری اصفهان برگزار شد.

در ابتدا مراسم مرتضی رمضانی راد، سردبیر فوتبال به وقت اصفهان به معرفی این مجموعه و چگونگی شکل گیری آن توضیحاتی را ارئه کرد. او ضمن تشکر از حمایت‌های محمد کیهانی، شهردار منطقه ۸ اصفهان به خداحافظی غریبانه این مدافع از سپاهان پرداخت و در ادامه از دستاوردهای مهم عقیلی گفت.

سپس دقایقی به ترتیب قاسم زاغه نژاد، بابک یاوری، محمد صلصالی، حمید بابایی، حامد رسولی، محمد سواری، مهدی جعفرپور، کبیر بیلو، جواد ماهری، حسام فتاحی، حمید شفیعی هادی ریش اصفهانی، که از هم تیمی‌ها و پیشکسوتان فوتبال اصفهان بودند دقایقی به سخنرانی پرداختند.

در ادامه بعضی از اصحاب رسانه کلماتی از نظرات خودشان را گفتند. سپس محمد کیهانی نیز دقایقی برای جمع حاضر به سخنرانی پرداخت.

چرا اصفهان فقط باید دو تیم داشته باشد؟

سپس نوبت هادی عقیلی شد و او به بیان برخی مسائل و مشکلات فوتبال اصفهان پرداخت. عقیلی گفت: در زمانی که بازی می‌کردم هیچیک از پیشکسوتان و قدیمی‌های سپاهان کنار تمرین نمی‌آمدند و این ضعف بزرگ اصفهان و سپاهان است. نمی دانم شاید ذوب آهن خیلی این مشکل را نداشته است اما چه اتفاقی می‌افتد که بازیکنی که در اصفهان هست نمی‌تواند به تیم بزرگسالان سپاهان و ذوب آهن که هدف بسیاری از فوتبالیست‌های اصفهان هست، راه پیدا کند و باید به لیگ‌های دسته پایین‌تر برود.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس در خیلی از عرصه‌ها موفق هستند و باید برای سپاهان الگو شوند. اتفاق خوبی چند سال پیش افتاده بود و آن هم تشکیل سپاهان نوین در کنار سپاهان بود و باعث می‌شد برخی بازیکن‌های جوان که فرصت بازی در بزرگسالان سپاهان و ذوب آهن را نمی‌یافتند، به آنها بپیوندند.

کاپیتان سابق سپاهان با بیان اینکه اصفهان بعد از خوزستان ثروت مند ترین شهر ایران است، اظهار کرد: فکر می‌کنم اصفهان صنایع و نیروهای انسانی مختلفی دارد و چیزی از این نظر کم ندارد ولی چرا اصفهان فقط دو تیم دارد؟ خیلی از بازیکن‌های اصفهانی به همین علت کنار می‌روند.

عقیلی با اشاره به پیشنهادی که چند سال قبل به شورای شهر اصفهان مبنی بر تیم داری شهرداری داده، خاطرنشان کرد: چند سال قبل به جلسه شورای شهر اصفهان رفتم و گفتم که چرا شهرداری نباید تیم داری کند؟ اصفهان نیاز دارد تیم لیگ یک، دو و آن هم به تعداد بالا داشته باشد.

وی با انتقاد از عملکرد مدیرعامل وقت سپاهان در زمان انحلال سپاهان نوین، تصریح کرد: یکی از مدیران اصفهانی هستند که خیلی محبوب بودند اما کمر به نابودی سپاهان در آن مقطع بستند و با از بین رفتن سپاهان نوین و رفتنش از دسته یک، تعداد زیادی از آن بازیکن‌ها جدا شدند. خیلی از آن بازیکن‌ها نابود شدند و حتی یادم هست یکی از آنها که ملی پوش رده پایه هم شده بود را بعداً دیدم که در اصفهان هندوانه فروش شده است!

مدافع سابق تیم ملی، خطاب به شهرداری اصفهان گفت: این بدی من است که در جایی که نباید از فرصت استفاده می‌کنم. شهرداری می‌تواند سپاهان و ذوب آهن را مجاب کند هزینه اضافی را به تیم دیگری بیاورند چرا که سپاهان نمی‌تواند فایده داشته باشد، چرا که نمی‌تواند رشد کند. چرا شهرداری اصفهان مانند سایر نقاط کشور تیم داری نکند؟

وی اضافه کرد: چند مربی اصفهانی می‌توانید نام ببرید که در لیگ فعالیت دارند؟ کرمان نیرو انسانی کافی برای فوتبال بازی کردن را ندارد اما اصفهان با آنکه معمولاً بازیکنان پایه زیادی دارد ولی چنین تیم‌هایی ندارد. همین الان در سپاهان و ذوب آهن چند بازیکن اصفهانی در یازده تا بزرگسالان خود دارند؟

تجلیل از هادی با گل و هدایا

در پایان جلسه نیز با اهدا هدایایی توسط فوتبال به وقت اصفهان و شهرداری منطقه ۸ پایان یافت.

 عقیلی: سپاهان باید از استقلال و پرسپولیس الگو بگیرد

 عقیلی: سپاهان باید از استقلال و پرسپولیس الگو بگیرد

کد خبر 507411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.