کم‌هزینه‌ترین راه برای دست‌یابی به جامعه مطلوب، توجه به مدرسه است

دبیرکل شورای‌عالی آموزش‌ و پرورش گفت: اگر بخواهم همه تجربه خود را در طی این سال‌ها در خصوص آموزش‌وپرورش جمع‌بندی کنم باید بگویم اگر می‌خواهید تمام شاخص‌های مطلوب یک جامعه ارتقا پیدا کند کم‌هزینه‌ترین راه توجه به مدرسه است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای‌عالی آموزش‌وپرورش با حضور در یک‌صد و پنجاهمین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان اصفهان، اظهار کرد: حضور استاندار اصفهان در جلسات شورای آموزش و پرورش استان نشان از اهتمام ایشان برای حل مشکلات نظام آموزش و پرورش است.

وی افزود: اگر بخواهم همه تجربه خود را در طی این سال‌ها در خصوص آموزش‌وپرورش جمع‌بندی کنم باید بگویم اگر می‌خواهید تمام شاخص‌های مطلوب یک جامعه ارتقا پیدا کند کم‌هزینه‌ترین راه توجه به مدرسه است.

دبیرکل شورای‌عالی آموزش و پرورش تأکید کرد: دغدغه نیروی انسانی همیشه وجود دارد اما نباید از داشته‌هایمان غافل شویم چرا که کیفیت نیروهایی که در اختیار داریم برای ما بسیار مهم است و باید روی کیفیت آموزش متمرکز شویم؛ در استان اصفهان پتانسیل خوبی وجود دارد، این استان جز ۵ استان کشور است که همیشه باید مراکز آموزش ضمن خدمت مستمر داشته باشد و از این توانایی برای کمک به دیگر استان‌ها استفاده و دوره‌های ضمن خدمت آنها را نیز برگزار کند.

امانی طهرانی ادامه داد: از شما می‌خواهم در تعدادی از مصوبات مهم و تأثیرگذار از حیث قابلیت اجرا به کمک ما بیایید و تجربیات خود را برای هرچه بهتر شدن کیفیت آموزش و پرورش به کار بگیرید.

وی خاطرنشان کرد: شورای‌عالی آموزش و پرورش اصلی‌ترین نهاد قانون‌گذاری کشور است که ۱۰ سال قبل از مجلس مشروطه تأسیس شده است که در طول این ۱۲۵ سال یک شورای علمی بوده و تشنج‌های سیاسی و دیگر مسائل در آن جایی ندارد.

کد خبر 507326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.