راموس: به امباپه گفتم در پاریس بماند

مدافع اسپانیایی کهنه کار که به تازگی به پی اس جی پیوسته از پیشنهادش به کیلیان امباپه صحبت کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، سرخیو راموس، کاپیتان اسبق رئال مادرید پس از انتقال به فرانسه به کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی توصیه کرده است که در پاریس بماند تا با برنامه‌ها و پروژه‌های مدیریتی این باشگاه پیش برود.

امباپه که مدت‌ها هدف اصلی انتقال مادرید بوده، کمتر از یک سال تا پایان قرارداد فعلی خود با پی اس جی فاصله دارد و هنوز تصمیمی مبنی بر تمدید قرارداد خودش نگرفته است. این در حالی است که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند او تا پایان قراردادش در فرانسه می‌ماند و سپس این تیم را به مقصد مادرید ترک خواهد کرد. راموس، کاپیتان سابق بلانکو به L'Equipe گفته که امیدوار است ستاره فرانسوی در پاریس سن ژرمن باقی بماند.

راموس توضیح داده: "من به امباپه توصیه کردم که اینجا بماند. البته من کسی نیستم که بخواهم در تصمیم او دخالت کنم اما تمایل شخصی من ماندن اوست. شما باید بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشید تا به هدف‌های خود برسید و کیلیان یکی از آنهاست، در واقع نیمار نیز همین خصوصیات را دارد. ما سه نفر می‌توانیم عالی کار کنیمو اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی افزود: من هرگز نمی‌توانم در سطح شخصی به او مشاوره بدهم اما حضور در مادرید چیزی است که تجربه آن را داشته ام و به همین خاطر می‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم. به عنوان یک بازیکن پی اس جی دوست دارم که امباپه هم اینجا بماند. البته وقتی کسی تصمیم به ترک کردن یا ماندن می‌گیرد، در نهایت به دلایل کاملاً شخصی است. در مورد من، خانواده و پروژه ورزشی بود که متقاعد به این انتقال شدم.

یکی از برترین مدافعان تاریخ لالیگا در پایان گفت: من نمی‌دانم امباپه چه چیزی در ذهن دارد. ترجیحات شخصی من با تصمیم او متفاوت است و این که وی چه خواهد کرد در نهایت آینده را مشخص می‌کند. در پاریس تیم بسیار خوبی داریم و روحیه پیروزی به شدت وجود دارد. دوست دارم که در پیروزی‌ها با این گروه سهیم باشم و به همین خاطر دوست دارم که بهترین بازیکنان در کنار تیم بمانند.

کد خبر 507264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.