«خون شد» به سینما آی‌فیلم می‌آید

فیلم سینمایی «خون شد» ساخته مسعود کیمیایی، با حضور عوامل، امشب در برنامه «سینما آی‌فیلم» نقد و بررسی می‌شود.

به‌گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم تازه‌اکران مسعود کیمیایی سوژه این قسمت از «سینما آی‌فیلم» شده است.

«خون شد» به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و با بازی سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، سیامک صفری، اکبر معززی، مریم عباس زاده، آتنا مهیاری و شاپور کلهر هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

بخشی از داستان فیلم درباره‌ی زن دوم و مادری است که عهده‌دار مراقبت از فرزندان شوهر و دختر خود است. اقتدار و زنانگی خاصی دارد و برای خانواده خود ایثار می‌کند، فاصله سنی زیادی با شوهرش دارد و به‌شدت دل‌نگران خانه و همسر و فرزندانش است.

جواد نوروزبیگی؛ تهیه‌کننده، صادق رنجکشان؛ سرمایه‌گذار، علیرضا زرین‌دست؛ مدیر فیلمبرداری، شاپور کلهر؛ بازیگر و احسان طهماسبی؛ منتقد جلوی دوربین «سینما آی‌فیلم» آمده‌اند و درباره‌ی جزئیات ساخت این اثر اطلاعاتی به مخاطبان می‌دهند.

«سینما آی‌فیلم» به‌تهیه‌کنندگی عطا جاوید و با اجرای حسام فروتن، چهارشنبه شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌شود. بازپخش این برنامه را می‌توانید پنجشنبه‌ها ساعت ۰۷:۳۰ یا ۱۹:۳۰ تماشا کنید.

کد خبر 507196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.