۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
آغاز فروش باتری مگ‌سیف اپل

شرکت اپل باتری مگ‌سیف خود با قابلیت شارژ بی سیم معکوس سری آیفون 12 را با قیمت 99 دلار وارد بازار کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل چندین ماه پس از معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ پک باتری مگ‌سیف را که به فناوری شارژی بی سیم معکوس سری آیفون ۱۲ مجهز است را معرفی کرد. این محصول در رنگ سفید به فروش می‌رسد و ظاهراً روی آن یک پوشش سیلیکونی قرار گرفته است. محصول ذکر شده هم اکنون در وب سایت اپل با قیمت ۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته شده است.

ظرفیت پک باتری مگ سیف اپل یک‌هزار و ۴۶۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند گوشی آیفون ۱۲ مینی را کاملاً شارژ کند. این محصول قادر است با سرعت ۵ وات آیفون را شارژ کند، اما زمانی که آن را به برق وصل کنید. سرعت شارژ به ۱۵ وات می‌رسد. با اتصال کابل لایتنینگ به پک باتری، سرعت شارژ بی سیم ۱۵ وات خواهد بود و در صورت استفاده از شارژر ۲۰ واتی این سرعت بیشتر نیز می‌شود.

شرکت سازنده اعلام کرده است که به منظور استفاده از پک باتری مگ‌سیف باید آیفون به iOS 14.7 یا نسخه‌های جدیدتر مجهز باشد. احتمال این که آیفون در زمان استفاده از این شارژر گرم شود وجود دارد. در صورتی که دما به میزان قابل چشمگیری افزایش پیدا کند، آیفون برای افزایش طول عمر باتری میزان شارژ را به ۸۰ درصد محدود می‌کند تا دمای آیفون کاهش پیدا کند.

کد خبر 507156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.