اعمال قانون حدود ۵۰۰ خودرو متخلف در شرایط قرمز کرونایی اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از تاریخ ۲۱ تا بعدازظهر ۲۲ تیرماه حدود یک هزار و ۷۶۹ تذکر لسانی به رانندگان داده شد، حدود یک هزار و ۱۵ دستگاه خودرو به شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود ۴۹۴ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اعمال محدودیت‌ها در مبادی ورودی اصفهان در موج پنجم، اظهار کرد: ورود از استان‌های قرمز به استان اصفهان ممنوع است و به طور کلی در شرایط قرمز ورود و خروج در شهرها و دیگر استان‌ها ممنوع است و شامل جریمه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با اعمال محدودیت‌ها میزان ترددها کمتر شده است، ادامه داد: با قرمز شدن وضعیت شهر اصفهان، خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی شهرهای قرمز به دیگر شهرهای استان اصفهان ممنوع است و افراد باید از سفر رفتن پرهیز کرده و در شرایط فعلی برای کنترل شیوع بیماری محدودیت‌های تردد را رعایت کنند، افراد متخلف هم اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه کنترل فیزیکی استان در ۹ منطقه انجام می‌شود، افزود: با قرمز شدن وضعیت استان اصفهان ایستگاه‌های ایست بازرسی فعال شده است و اکثر افراد رعایت محدودیت‌های تردد را در شرایط قرمز می‌کنند، اما انتظار داریم رعایت‌ها صددرصد شود.

یک هزار و ۷۶۹ تذکر لسانی به خودروهای متخلف در هفته گذشته

وی با اشاره به آمار جرایم ثبت شده و اعمال قانون خودروهای متخلف، تصریح کرد: از تاریخ ۲۱ تا بعدازظهر ۲۲ تیرماه حدود یک هزار و ۷۶۹ تذکر لسانی به رانندگان داده شد، حدود یک هزار و ۱۵ دستگاه خودرو به شهر مبدا بازگشت داده شدند و حدود ۴۹۴ خودرو جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند، همچنین جریمه یک میلیون تومانی در شهرهای قرمز اعمال می‌شود.

زارع خاطرنشان کرد: گشت‌های پلیس در تمام محورها و جاده‌های استان اصفهان مستقر است و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند، تردد خودروها از طریق سامانه هوشمند رصد شده و در صورت ورود پلاک‌های غیربومی به استان و خروج پلاک‌های بومی از استان اعمال قانون می‌شوند.

وی گفت: در فصل گرما بهتر است افراد قبل سفر البته سفرهای ضروری تمام موارد لازم را رعایت کنند به ویژه اینکه کیفیت و میزان هوای لاستیک‌های خودرو را بررسی کنند تا دچار حادثه نشوند.

کد خبر 507067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.