اصولگرایان پیروز میدان کم‌رقیب شدند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اصولگرایان پیروز میدانی کم‌رقیب شده و تاسف‌بارتر آنکه در سایه عدم مشارکت بالا و حذف شماری قابل توجه از اصلاح‌طلبان، این‌بار از آرای باطله نیز در انتخابات شکست خورده و در مقایسه با آرای چهار سال پیش خودشان هم به مراتب رأی کمتری به‌دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز (سه‌شنبه) با تاکید بر اینکه خود را در مقام نقد قدرت و مطالبه‌گری آنچه مردم می‌خواهند قرار می‌دهیم، اظهار کرد: گمان می‌کنم ما آخرین نسلی هستیم که نسبت به آینده کشور و برای حل مشکلات آن هشدار می‌دهیم. باوجود اینکه نسل ما و نسل‌های پیش از ما بر این مشی استوار بوده‌ایم و خواهیم ماند، امیدوارم نسل‌های بعد نیز راهی غیر از هشدار و گفت‌وگو نشناسند.

وی با اشاره به اتفاقات تلخی که در چهار ساله گذشته بر مردم گذشته است افزود: هیچ‌کدام از این اتفاقات که سبب ناراحتی و رنجش مردم ایران و به‌تبع آن تهران شد، در ید اختیارات و وظایف شورای شهر تهران نبود و ما گرچه تلاش کردیم تا در حد وسع و توان خود، مرهمی بر این زخم‌های کاری باشیم، اما افسوس که این زخم‌ها بسی عمیق و نمک‌پاشان بر آن نیز قوی‌تر بودند.

نظری تاکید کرد: همه ما از تورم، گرانی، مشکلات معیشتی، کمبود شغل، عدم امکان تشکیل خانواده برای جوانان، نبود گاه و بیگاه کالاهای اساسی از جمله دارو، کمبود و قطعی برق و امثال اینها که کم هم نیست و کمر خم می‌کنند رنج می‌کشیم، اما واقعیت آن است که حل هیچ‌یک از موارد برشمرده، در حیطه اختیارات و وظایف شورای شهر یا شهرداری نیست.

وی با اشاره به پیروزی جریان اصولگرا در انتخابات اخیر گفت: عجب پیروزی که در آن هیچکس احساس پیروزی نمی‌کند. اصلاح‌طلبان به سبب آنچه که گفته شد، رد صلاحیت‌های سیاسی و مهندسی‌شده و تک‌روی‌ها و مشکلات داخلی که مهم‌تر از تمام موارد پیش است، انتخابات شوراها را واگذار کردند. اصولگرایان پیروز میدانی کم‌رقیب شده و تاسف‌بارتر آنکه در سایه عدم مشارکت بالا و حذف شماری قابل توجه از اصلاح‌طلبان، این‌بار از آرای باطله نیز در انتخابات شکست خورده و در مقایسه با آرای چهار سال پیش خودشان هم به مراتب رأی کمتری به‌دست آوردند.

نظری تاکید کرد: این شاید جزو آخرین هشدارهایی باشد که از یک تریبون رسمی و از سوی یک اصلاح‌طلب به شما داده می‌شود. از چند روز آینده، حاکمیت یک‌دست اصولگرایان در تمام ارکان کشور آغاز شده و آن وقت باید به همان رای‌دهندگان مؤمن مانده به اصولگرایی نیز پاسخ دهید که چه‌طور می‌خواهید مشکلات را حل کنید.

وی افزود: چه‌طور شما که تا دیروز اف. ای. تی. اف و مذاکره را نقشه دشمن و مذموم می‌شمردید، امروز بدون آنها می‌خواهید دولت را اداره کرده و سفره‌های مردم را رنگین کنید؟ اگر بر مسیری که مدعی بودید بروید که اوضاع را از امروز هم سخت‌تر خواهید کرد و مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود و نهایتاً بزرگ‌ترین بازنده این کارزار، نظام خواهد بود. اگر هم مسیری خلاف گفتار دیروزتان رفتید که بر شمار آرای باطله خواهید افزود.

کد خبر 507056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.