عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ تیرماه

در این بسته خبری از پخش بیش از ۱۵۰ تن آسفالت در زرند تا آغاز عملیات سه طرح عمرانی در سنندج و مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خدمت‌رسانی مجدد جایگاه CNG شهید باهنر قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از بازگشت جایگاه CNG شهید باهنر به چرخه خدمت رسانی پس از انجام تعمیرات اساسی این جایگاه خبر داد.

بهسازی بلوار ساحلی بایندر خرمشهر

سازمان عمران شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت معابر، ایمنی و تسهیل در تردد شهروندان بلوار ساحلی شهید بایندر خرمشهر حدفاصل پل قدیم تا کوی محرزی را لکه گیری آسفالت کرد.

پخش بیش از ۱۵۰ تن آسفالت در زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ تن آسفالت برای لکه گیری معابر توسط شهرداری پخش می‌شود، گفت: عملیات لکه گیری و ترمیم نوارهای حفاری شده با سه اکیپ و در راستای بهبود عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری با هدف خدمت رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه در حال انجام است.

مزاحمت تلفنی برای آتش نشانی بجنورد

مجید گریوانی، مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: در بهار سال جاری ۹۰ درصد تماس با شماره ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری این شهر مزاحمت تلفنی بود.

لزوم آسفالت ۴۰۰ کوچه خاکی خرم‌دره

امیر هوشنگ نوری‌آرا، شهردار خرم‌دره با بیان اینکه این شهر همچنان دارای کوچه‌ها و معابر خاکی بوده که نیازمند رسیدگی فوری است، گفت: ۴۰۰ کوچه خاکی در خرم‌دره وجود دارد که با توجه به افزایش قیمت قیر، فقط بخشی از این کوچه‌ها آسفالت شده و همین موضوع ظرفیت‌های شهرداری را تحت‌الشعاع قرار داده است.

قطع درختان مهریز با اخذ مجوز

رسول یزدی، سرپرست شهرداری مهریز گفت: قطع هرگونه درخت در معابر عمومی و خیابان‌های مرکز این شهرستان طبق مقررات و با کسب مجوز در راستای ایجاد توقفگاه خودرو و اجرای طرح‌های عمران شهری صورت می‌گیرد و با کاشت درخت جایگزین مردم نباید در این ارتباط نگران فضای سبز باشند.

احداث کانال فاضلاب " پشت ناسیونال" ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر از احداث کانال فاضلاب پشت ناسیونال به منظور جلوگیری از بحران سیلاب‌های فصلی خبر داد و گفت: به همت شهرداری ملایر کانال فاضلاب پشت ناسیونال به طول ۷۵۰ متر از محل اعتبارات داخلی شهرداری در حال اجرا است.

افتتاح دومین پارک بزرگ شهر ایلام

این پارک با صرف اعتباری افزون بر ۲۱ میلیارد ریال به وسعت نزدیک به هشت هزار متر مربع در مدت زمان چهار ماه ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفت؛ پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت، آب‌نمای مدرن، مبلمان شهری، وسایل جدید بازی کودکان و فضای سبز مناسب و استاندارد از جمله خدماتی است که در این پارک ارائه شده است.

آغاز عملیات سه طرح عمرانی در سنندج

فرشاد منبری، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث میدان بیضی شکل جهت ارتباط بلوار کردستان، بلوار ساحلی و بلوار در دست احداث جهت اتصال به تقاطع غیر همسطح سنجرخان در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مساحت این میدان ۵ هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

اتمام فاز اول پروژه آبشار طلایی خرم‌آباد

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم آباد از پایان فاز اول و محوری پروژه آبشار طلایی این شهر خبر داد.

کد خبر 507033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.