آخرین اقدامات پلیس در مورد انتشار کلیپ درگیری دختر قمه‌کش در فضای مجازی+جزئیات

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از آخرین اقدامات انجام شده در مورد انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی توضیح داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: پس از انتشار کلیپ درگیری چند دختر در فضای مجازی و نمایش قمه توسط یکی از آنها به لحاظ حساسیت موضوع و بازنشر گسترده آن در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از رصد اطلاعاتی انجام شده عوامل انتشار دهنده این کلیپ و دختر نوجوان که اقدام به درگیری کرده بودند شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی احضار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان دهنده این است که افراد خاطی در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و دوست شده بودند و تحت تأثیر القائات منفی دوستان ناباب خود دست به اینگونه رفتارها زدند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: در واقع بروز این گونه رفتارهای هنجارشکنانه در جامعه زنگ خطری برای خانواده‌ها است که نظارت بیشتری بر دوستان و فعالیت فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هرگونه رفتارهای هنجارشکنانه که باعث کاهش احساس امنیت شهروندان شود توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه به برخورد قاطع و قانونی می‌شود، خاطرنشان کرد: عواملی که اقدام به فیلمبرداری و انتشار این درگیری در فضای مجازی کرده بودند شناسایی و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

کد خبر 507023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.