کاسیاس و رائول، شیادهایی در رئال مادرید!

فایل صوتی جدیدی منتشر شده که نشان از اتهام بزرگ پرز به دو تن از بزرگترین اسطوره‌های تاریخ رئال مادرید دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، افشای فایل صوتی منتسب به فلورنتینو پرز از ساعاتی پیش باعث ایجاد حواشی بسیاری شده و شرایط سختی را برای مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به وجود آورده است.

در فایل صوتی منتشر شده، پرز دو تن از اعضای مهم باشگاهش یعنی ایکر کاسیاس و رائول گونزالس را دو نفر از بزرگترین شیادان تاریخ این باشگاه نام برده و صحبت‌هایی علیه این دو بازیکن انجام می‌دهد. این فایل صوتی که توسط یک نشریه اسپانیایی به بیرون درز کرده در همان ساعات اولیه در تمامی محافل خبری پخش شد.

گفته می‌شود که فایل ضبط شده مربوط به سال ۲۰۰۶ است. در آن سال‌ها پرز، دو تن از اسطوره‌های تاریخ رئال مادرید یعنی رائول و کاسیاس را از این تیم بیرون کرد و این دو تن با شرایط ناراحت کننده‌ای از رئال مادرید جدا شدند. برخورد پرز با اسطوره‌های رئال باعث شد تا بسیاری به او انتقاد کنند.

البته پرز این کار را مجدداً در سال‌های بعد نیز انجام داد و رفتار مشابهی را با رونالدو و راموس انجام داد که در نتیجه باعث جدایی ناراحت کننده این دو شد. حالا با انتشار این فایل صوتی باید منتظر انتقادات بسیار بیشتری نسبت به مدیر رئال مادرید به خاطر برخوردش با اسطوره‌ها بود.

در حال حاضر ایکر کاسیاس و رائول نیز در باشگاه رئال مادرید پست‌های مدیریتی دارند و به همین دلیل باید منتظر ماند و دید این دو اسطوره دنیای فوتبال چه واکنشی نسبت به اخبار منتشر شده نشان می‌دهند و پاسخ هواداران نسبت به رفتار فلورنتینو پرز چه خواهد بود.

پرز در صحبت‌هایش به صراحت گفته بود: کاسیاس دروازبان مادرید نیست. او شکست بزرگی برای ماست. اما هواداران او را می‌پرستند و این در حالی است که کاسیاس و رائول دو تن از بزرگترین شیادان و کلاه بردارانی است که در طول تاریخ باشگاه وجود داشته‌اند. رائول اولین متقلب و کاسیاس نیز دومین متقلب تاریخ باشگاه است.

کد خبر 507014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.