اجرای طرح ویژه کنترل ناوگان عمومی باربری و مسافربری

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت موضوع حمل بار و جابجایی مسافر و سلامت هموطنان، طرح ویژه کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل بار و جابجایی مسافر توسط مأموران پلیس راه استان اصفهان اجرا می‌شود.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه پلیس راه اصفهان با عنایت به حساسیت هموطنان و لزوم حفظ سلامت آن‌ها، بر عملکرد ناوگان عمومی حمل مسافر برون شهری و سرویس کارخانجات، کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی نظارت کامل و جامعی دارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان افزود: طرح ویژه کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی حمل بار و جابجایی مسافر توسط مأموران پلیس راه اجرا می‌شود. در راستای اجرای آن، نظارت پلیس راه به صورت آموزش رانندگان، بازدید فنی وسایل نقلیه و اعمال قانون در خصوص رانندگان متخلف صورت خواهد گرفت.

سرهنگ زارع ادامه داد: انتظار می‌رود که رانندگان، مالکان خودروها، مدیران شرکت‌های مسافربری و مسئولین ترابری کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در انتخاب خودرو و راننده آن نظارت قانونی به عمل آورند.

وی گفت: در صورت قصور هر کدام از مسئولین حمل و نقل در وقوع حوادث احتمالی سهم آنان مشخص شده و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

کد خبر 506994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.