تعویض رایگان ۱۰۰ هزار کارت‌های قدیمی اتوبوس با قم‌کارت

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از امکان ارائه بلیت تک‌سفره کاغذی خبر داد و گفت: به‌زودی بلیت تک‌سفره الکترونیکی نیز در سامانه قم‌یار به‌صورت بارکد در اختیار شهروندان قرارگرفته و زائران و مسافران نیز می‌توانند از این امکان در سفرهای درون‌شهری در قم بهره‌مند شوند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم، علی نیک با اشاره به اهمیت کاهش استفاده از پول نقد در ناوگان اتوبوس‌رانی اظهار کرد: با حذف کرایه نقدی علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی و کاهش تنش‌های اجتماعی در جابه‌جایی کرایه و نبود پول خرد، سیستم مالی ناوگان اتوبوس‌رانی نیز از نظم برخوردار می‌شود.

وی تغییر کارت‌پول قدیمی با قم کارت را گامی مؤثر در هوشمندسازی پرداخت الکترونیکی در ناوگان اتوبوس‌رانی دانست و افزود: تا امروز بیش از ۱۰۰ هزار قم کارت باکارت پول قدیمی به‌صورت رایگان تعویض شده و به‌زودی کارت‌پول‌های قدیمی از سیستم پرداخت الکترونیکی به‌صورت کامل خارج می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از امکان ارائه بلیت تک‌سفره کاغذی خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی بلیت تک سفری الکترونیکی نیز در سامانه قم‌یار به‌صورت بارکد در اختیار شهروندان قرارگرفته و زائران و مسافران نیز می‌توانند از این امکان در سفرهای درون‌شهری خود بهره‌مند شوند.

نیک ادامه داد: تلاش می‌کنیم پرداخت‌های الکترونیکی با کمترین خطا در ناوگان انجام‌شده و در صورت بروز هرگونه مشکل شهروندان می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۷ سازمان را در جریان امور گذاشته و در اسرع وقت پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

کد خبر 506964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.