بهسازی و بازآفرینی ۲۵ وزرشگاه در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: شهرداری در راستای رویکرد عدالت فضایی و توسعه متوازن به موازات ساخت و احداث مجموعه‌های ورزشی جدید (افتتاح ١٠ ورزشگاه در چهارسال به ویژه در مناطق کمتربرخوردار) ٢۵ ورزشگاه را نیز بهسازی، تجهیز و نوسازی و به شهروندان تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" ۵ مجموعه ورزشی دیگر شهر، بازآفرینی، بهسازی و نوسازی شده و در اختیار شهروندان نقاط مختلف اصفهان قرار گرفت.

در روزهایی که شرایط اجتماعی، اقتصادی و کرونا، مؤلفه نشاط فرهنگی اجتماعی شهر را کم رنگ کرده، ایجاد فضاهایی تازه و یا تجهیز و توسعه فضاهای بدون استفاده شهر برای ورزش جوانان و نوجوانان، با کاهش آسیب‌های اجتماعی، تخلیه فشارهای روانی، توجه به سلامت جسم و روح شهروندان و همچنین کمک به زیست سالم و بهزیستی فرهنگی شهر و شهروندان مترادف است.

به همین دلیل، شهرداری اصفهان در راستای رویکرد عدالت فضایی و توسعه متوازن، به موازات ساخت و احداث مجموعه‌های ورزشی جدید (افتتاح ١٠ ورزشگاه در چهار سال به ویژه در مناطق کمتر برخوردار) ٢۵ ورزشگاه را نیز بهسازی، تجهیز و نوسازی و به شهروندان تقدیم کرد. ۵ ورزشگاهی که شب گذشته به صورت رسمی بازگشایی و بهره‌برداری شد در نقاطی مانند کردآباد، رهنان، مشتاق و خیابان آل محمد قرار دارند.

در مراسم بازگشایی این مجموعه‌ها که در سلامتکده مشتاق برگزار شد، فرزند خیر بزرگ زنده یاد سلامتیان که تلاش زیادی برای بهبود فضاهای ورزشی و آموزشی شهر کرده و همچنین رسول کربکندی، پیشکسوت فوتبال اصفهان نیز حضور داشتند. سلامتکده مشتاق با مشارکت خانواده سلامتیان و زنده یاد سلامتیان، بازسازی شده است. "

بهسازی و بازآفرینی ۲۵ وزرشگاه در اصفهان

کد خبر 506956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.